To the page content
seventy years logo
Join Thomann's Anniversary! We reward your loyalty with special offers! Get your deals

Reloop Ready

1

2-Channel DJ Controller

  • For Serato DJ Lite (included) & Serato DJ Pro (optional)
  • Support for Tidal, Soundcloud Go+, Beatport Link and Beatsource Link platforms
  • 16 RGB performance pads with 9 performance modes: hot cue, auto loop, manual loop, sampler, pitch play, loop roll, beat grid control, user mode and scratch bank mode
  • High-resolution pitch faders (for precise control of track speed)
  • Loop encoder (for controlling loops)
  • Effect control section
  • High & low EQs
  • Bi-polar sound filters (LPF/HPF)
  • Key lock control
  • USB audio interface (24bit/48kHz)
  • Master Out: RCA
  • Headphone jack: 3.5 mm jack
  • Plug-and-play with Algoriddim djay Pro AI apps (iOS and iPadOS)
  • USB-A port for connecting iOS / iPadOS / Android devices
  • Dimensions (W x H x D): 325 x 48 x 220 mm
  • Weight: 1.2 kg
  • Incl. USB-B cable and cinch cable
Available since May 2023
Item number 567253
Sales Unit 1 piece(s)
Controller type All in one
incl. software Serato DJ lite
Micro In 0
Master Out Cinch
Stand Alone Mixer Function No
Mobile Support Yes
USB Player No
Stereo Line-In 0
19" No
Rec Out No
Weight 1,2 kg
Width 325 mm
Depth 220 mm
Height 48 mm
Phono Input 0
Audio Interface Input 0
Audio Interface Output 4
Booth Out No
Show more
£192
All prices incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery free of charge expected between Friday, 26.07. and Monday, 29.07.
1

1 Customer ratings

4 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

handling

features

sound

quality

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
m
Super Format, miese Verarbeitung
mañana 18.09.2023
Ich war auf der Suche nach einem Minimal Setup für unterwegs. Zum Vorbereiten von Sets oder einfach bisschen Datteln im Garten, im Zug, egal wo. Der Controller passt zusammen mit dem Laptop in den Rucksack. Das ist perfekt.

Der Controller ist sehr intuitiv bedienbar. Alles erklärt sich eigentlich von selbst und es ist auch alles dabei, was man braucht. 3 Potis für die EQs wären noch schön gewesen aber dafür gibt es auch paar Features, die ich bei der Größe nicht erwartet hätte.

Das große Aber ist für mich die Verarbeitung. Es fühlt sich an wie ein Plastik Spielzeug aus China. Ein Fader ist mir bei der ersten Session direkt abgebrochen. Die Kopfhörer Buchse hat einen Wackelkontakt. Schade aber naja, ich bleibe wohl trotzdem bei dem Ready, denn etwas besseres konnte ich in dieser Größe nicht finden.

Um nicht den Eindruck zu erwecken dass die Qualität komplett minderwertig ist: die Jogwheels fühlen sich super an, wie bei einem "richtigen" Controller, man kann scratchen wie Vinyl. Und die Pads sind auch ganz gut (als MPC User bin ich etwas verwöhnt). Da kann man schon echt cooles Zeug machen.

Übrigens ist auch die VirtualDJ Unterstützung ganz hervorragend. Algoriddm auf dem iPad habe ich noch nicht probiert.

Mein Fazit: für den Preis würde ich mir ein hochwertigeres Produkt wünschen aber der Funktionsumfang bei diesem kompakten Maß lässt darüber hinweg blicken.
handling
features
sound
quality
2
0
Report

Report