Customer center login

PUR PC2029 Cajon Cover Red

Cajon Fabric Cover

  • With foam insert seat
  • Fits all cajons up to size (H x W x D) 50 x 30 x 30 cm
  • Washable up to 40° C
  • Colour: Red

Further Information

Height in cm 50 cm
Width in cm 30 cm
Depth in cm 30 cm
3 Customer Ratings
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
5 /5
  • handling
  • quality
Text ratings for this product are available in another language only so far
de Original review (Show translation)
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Total
handling
quality
Schick und funktional
NeoMusic, 17.08.2020
Wollte es nur für die Optik (was sonst) und wurde nicht enttäuscht. Stoff ist farblich unempfindlich und reißfest verarbeitet. Noch nie gewaschen aber immer picobello.
Helpful · Not helpful · Report
Report rating…

Do you believe this rating to be inaccurate or unacceptable for some reason?

Send report
de Original review (Show translation)
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Total
Funktional und Bequem
Goldbart, 30.04.2017
Der Bezug passt super auf meine PUR Cajon (PUR PC4299 Cajon Stained) und verwandelt das Instrument durch die Schaumstoffsitzfläche in einen praktischen und bequemen Hocker.
Auch der bei diesem Cajonmodell vorhandene Filzbommel verschwindet dabei leicht unter dem Stoffbezug.

Das Handling ist sehr einfach: Überstülpen - Dekorativ positionieren/Draufsetzen - Fertig :-)

Das Cover bietet einen guten Schutz für die Oberfläche des Holzes. Auch mit Stoffbezug lässt sich das Instrument bei Bedarf noch spielen, der Sound wird dadurch leicht gedämpft.

Die Nähte vermitteln einen sauber verarbeiteten Eindruck.

Alles in allem bisher ein sehr empfehlenswertes Produkt ohne Negativkritikpunkte.
Helpful · Not helpful · Report
Report rating…

Do you believe this rating to be inaccurate or unacceptable for some reason?

Send report
£12.90
Including VAT; Excluding £8 shipping
Available immediately
Available immediately

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
Your Contacts
Phone: +49-9546-9223-40
FAX: +49-9546-9223-24