Customer center login
Country and Language

Peter Hess GS-2d

23

Small double mallet

  • With both soft and hard mallet heads
  • With a rubber head
  • Ø of the soft mallet: 2.5 cm; Ø of the hard mallet: 2 cm
  • Stick shaft length: 19.5 cm
  • Recommended for head-, Zen- and Assam singing bowls
Mallet head material Rubber/Rubber
Stick material Plastics, Synthetics
Hardness Hard / Smooth
available since July 2013
Item number 318002
Variant group Peter Hess Mallet for Singing Bowl
£4.99
Including VAT; Excluding £8 shipping
Available immediately
Available immediately

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
1
45 Sales Rank
A
excellent product
Anonymous 15.11.2016
Perfect partner for the Peter Hess zen bell. Good weight and size and produces clear bright sounds.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
S
Stiel leider aus Plastik und Gußgrate
SchaManuel 01.03.2019
DIe Kombination von hartem und weichen Gummiklöppel ist gelungen, weil man mit dem selben Klöppel verschiedene Instrumente anschlagen kann, ohne zu wechseln. Die Härtegrade wurden für meine Zwecke perfekt gewählt.
Leider ist die Haptik des Plastikstiels für mich eher unangenehm, er gibt auch bei härteren Schlägen nach, weswegen ich diesen Schlägel mit Holzstiel hestellen würde. Schließlich wurden an den Gummiköpfen die Gußgrate nicht komplett entfernt, daher Abzüge in der Verarbeitung.
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
j
Outil indispensable pour les bols zen Peter Hess
jahnuss 05.07.2020
Très bon maillet double permettant de travailler sur des sons doux ou plus prononcés.
Je recommande ce produit.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
F
Praktisch.
Füchsle 16.07.2018
Die Verarbeitung ist makellos und bildet einen praktischen kleinen Schlägel, mit dem sich kleinere Klangschalen hervorragend in verschiedenen Tonhöhen und Klanghärten anspielen lassen.
Ich kann mit ihm sogar meine kleine Klangschale anreiben.
quality
0
0
Report

Report

Need help?