To the page content
seventy years logo
Join Thomann's Anniversary! We reward your loyalty with special offers! Get your deals

Numark NS 4 FX

7

4-Channel DJ Controller

  • 2 Touch-capacitive 6" jog wheels with colour display
  • Double layer decks
  • 8 Performance pads per deck (pad modes: Cue, Pitch Play, Auto Loop, Roll, Fader Cuts, Slicer, Sampler, Scratch Banks)
  • Software effect control: HPF, LPF, flanger, echo, reverb, phaser
  • Sound card with 44.1 kHz and 24-bit audio
  • 2 Unbalanced microphone inputs (alternative aux input): 2x 6.3 mm jack
  • RCA Booth output
  • Balanced output: XLR
  • 2 Headphone outputs: 6.3 mm jack and 3.5 mm jack
  • Dimensions (W x D x H): 597 x 274 x 61 mm
  • Weight: 3.0 kg
  • Includes mains adapter and Serato DJ Lite (for 4-deck operation upgrade option to Serato DJ Pro)
Available since April 2022
Item number 537900
Sales Unit 1 piece(s)
Controller type All in one
incl. software Serato DJ lite
Micro In 2
Master Out XLR
Stand Alone Mixer Function No
USB Player No
Stereo Line-In 1
19" No
Rec Out No
Weight 3 kg
Width 597 mm
Depth 274 mm
Height 61 mm
Phono Input 0
Audio Interface Input 4
Audio Interface Output 4
Booth Out Cinch
Effects 1
Show more
B-Stock from £318 available
£344
All prices incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery free of charge expected between Monday, 29.07. and Tuesday, 30.07.
1

7 Customer ratings

4.4 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

handling

features

sound

quality

3 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
DA
Numark NS 4 FX
DJ An-D 10.05.2022
Der Mixer ist optisch und haptisch sehr wertig für den Preis. Ist zwar alles Kunststoff, aber das hat speziell für mobile DJs den Vorteil des geringen Gewichts.
Die 4 Decks sind für mich ebenfalls ein Vorteil bei Veranstaltungen wie Hochzeiten oder Geburtstagsfeiern. Da kann man sich mal zwei Reservenummern vorladen, wie z.B Hintergrundmusik für ein spontanes Spiel, etc.
Die Digital-Displays in den beiden Jog-Wheels sind ziemlich einzigartig in der Preisklasse. Ebenso die XLR-Outputs, was für mich ein Muss ist!
Auch der zweite separat regelbare Mikrofoneingang auf der Rückseite ist super, an der Front kommt man sich gelegentlich mit dem Kopfhörerkabel in die Quere!
Der Mixer kommt mit Serato DJ LT, wird aber auch sofort von DjayPro AL und VirtualDJ erkannt und man kann sofort loslegen! Möglicherweise ist er auch mit weiterer Software kompatibel, habe ich aber nicht getestet.
Die Potis fühlen sich gut an, die Tasten haben einen guten Druckpunkt und reagieren sofort.
Die Pitch Fader sind lang ausgeführt und bieten damit viel Präzision. Über den Cross Fader wird man wie so oft bei Numark diskutieren. Er ist sehr leichtgängig und gibt irgendwie ein etwas hohles, fast blechernes Gefühl. Er funktioniert aber tadellos!
Die 2x8 Cue-Buttons haben eine fixe weiße Beleuchtung nicht RGB - das ist aber Geschmacksache denke ich.

Also für den Preis ein solides Gerät mit ein paar einzigartigen Features in der Preisklasse.
handling
features
sound
quality
9
1
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
S
Bon produit
Samanime 24.06.2022
La prise en mains est simple et rapide même pour un novice.
Serato lite livré avec limite la pleine utilisation du contrôleur, il faut passer (acheter) rapidement à Serato Pros pour exploiter les capacités du contrôleur.
Je pense qu'il y a un soucis avec les entrées micros qui sature (son bizarre !), j'utilise une petite table Pioneer en intermédiaire avec le Micros.
Dommage que l'entrée ligne ne soit pas sur un des 4 potards de gestion des platines virtuels pour avoir un pré-écoute et une meilleur gestion d'un éventuel mixage entre la ligne et une platine virtuel.
Très bon rapport qualité prix !
handling
features
sound
quality
5
4
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
S
Einfach MEGA
Saphia 02.04.2024
Nach langer Suche bin ich immer noch sehr zufrieden, dass ich mich für diesen DJ Controller entschieden habe. Sein Preis überrascht mich übrigens immer noch, denn meiner Meinung nach ist er das beste Produkt in seiner Reihe. Der XLR-Ausgang ist ein Game Changer! Mit meinen Aktivlautsprechern Alto TX310 kann ich von überall her mixen, indem ich einfach nur die Kabel anschließe. Der Controller ist sehr gut verarbeitet, seine Oberflächen fühlen sich sehr angenehm an.
handling
features
sound
quality
0
0
Report

Report

YouTube on this topic