Nowsonic Stage Extender

2

Dual Band Wireless AC Range Extender

  • Designed to increase the range of the Stage Router
  • Ideal for use with the Nowsonic Stage Router Pro and Stage Router
  • Complies with 802.11ac/a/b/g/n standards
  • Delivers up to 300 Mbps on a 2.4G band or 433 Mbps on a 5G band
  • Two external antenna improve the stability of the throughput
  • Rugged metal housing with a thread for wall or truss mounting
  • Supports WPS (Wifi Protected Setup)
  • Pairing with one-click button
  • ON/OFF button with protective frame
  • 1 Ethernet port for connecting wired devices to a wireless network
  • Integrated battery
  • Micro-USB port for recharging the internal battery
  • Battery status LEDs
  • Operates with an external power supply or built-in battery
available since June 2017
Item number 412666
£206
Free shipping incl. VAT
Available immediately
Available immediately

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
1
3 Sales Rank
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
p
einfach anstecken und los
pure-audio 09.07.2019
da ich mein Beschallungssystem vorwiegend von der zu beschallenden Fläche einstelle, ist ein hoher Datendurchsatz (auch bei größeren Entfernungen von der Bühne) notwendig. Den "Nowsonic Stage Extender" kann man einfach aus der Verpackung nehmen und mit dem "Nowsonic Stage Router" über die LAN Schnittstelle miteinander verbinden: Ergebniss: läuft! Auf dem Rechner sieht man dann vier Drahtlosnetzwerke: Nowsonic Stage Router 5G und 2,4G sowie Nowsonic Stage Extender 5G und 2,4G. somit kann man je-nach-dem an welchem Gerät man näher ist, sich mit dem jeweiligen verbinden. Also mein Fazit: Plug&Play funktioniert super. Alles was darüber hinaus geht kann ich nicht beantworten. Schade finde ich allerdings, dass (anders als beim STAGE ROUTER) keine NEUTRIK LAN BUCHSE verbaut wurde und ich somit nicht meine vorhande CAT5 Kabeltrommel ohne Adapter verwenden kann.
quality
0
0
Report

Report

Need help?