Customer center login
Country and Language

Neutrik NA3 FM

58

Adapter

  • XLR (male) -> XLR (female)
  • Extension adapter
Item number 251520
£7.90
Including VAT; Excluding £8 shipping
Available immediately
Available immediately

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
1
102 Sales Rank

58 Customer Reviews

5 52 Customers
4 6 Customers
3 0 Customers
2 0 Customers
1 0 Customers
4.9 / 5

quality

M
It is Neutrik, has to be good!
Mombasaflash 27.03.2021
It is a female to male XLR extender for lifting a device above the crowded clutter of a mixer or patchbay and it is made by Neutrik.

So, a dull but useful device and very well made!
quality
0
0
Report

Report

R
Top Quality
Robert2990 02.02.2014
Neutrik plugs and adapters are high quality merchandise, and the Na3 female to male adapter is no exception to the rule. this little gender changer has gotten me out of more spots of trouble than I care to remember. I wouldn't go anywhere without a selection of these.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Eigentlich unlogischer Adapter
Acoustic 19.10.2018
Da kann man sich schon fragen für was braucht man so einen Adapter: ich schliesse damit meinen Line6 G10 Funkmodul direkt auf Bose Compact: kein Kabelbaumeln und kein extra Platz nötig. Mit Powerbank die im Griffmulde der Bose liegt wird Strom geliefert und damit ist das Modul fest installiert; keine weitere Kabel nötig. Empfang dürfte damit auch besser sein als wenn alles auf dem Boden steht. Die Idee Funktioniert prima!
quality
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Z
Mein Interface frisst XLR Stecker.
Zeemon 08.06.2018
Um Kabel nicht auf ewig mit meinem Interface zu verheiraten, kaufte ich mir zwei dieser Steckverbinder. Selbst wenn diese feststecken, kriege ich die Kabel immernoch ab.
Ich wollte sie ursprünglich öffnen, um ein paar Widerstände für 20dB pads einzubauen, aber etwas bessere Recherche hätte mir aufgezeigt, dass sich die Teile als Normalverbraucher nicht öffnen lassen. Das ist aber nur in wenigen Fällen eher ein Problem als ein Segen, daher volle Punktzahl.
quality
0
0
Report

Report

Need help?