music2me Guitar Subscription 1 Month

7

1 Month Subscription for Online Guitar Lessons (download).

The music2me guitar course enables both complete beginners and advanced players to learn and improve their guitar playing step by step.

A well thought-out and pedagogically appropriate course that uses videos with lots of additional information to make practising easier and accelerate learning progress.

The video player can be adjusted for more effective practice, as the tempo can be changed via the slow-motion function, and the picture and sound always run synchronously. Any sections can be marked and played in a continuous loop. Your own exercises can be saved and, of course, called up at any time.

If you have any questions, music2me's friendly guitar teachers are always there to help.

  • Voucher for the music2me online music school for beginners and advanced students
  • Well thought-out, pedagogical concept by experienced guitar teachers
  • Over 250 teaching videos - learn at your own pace
  • Videos and content available at any time and from anywhere
  • Different styles like rock, pop, blues, etc.
  • Music and music notation
  • New content regularly available at no extra charge
  • Intelligent video player with practice function, slow motion, etc.
  • Includes complete sheet music with tablature in the muisc2me online viewer
  • Tablet- and mobile phone-compatible user interface
  • Quiz function to check learning progress
  • Matching accompaniment songs for practising and playing along
  • Email support from expert music2me staff (also available by phone)

Specifications:

  • Web interface compatible with PC, Mac, iPad, tablet, iPhone, Android, etc.
  • System requirements: modern browser such as Google Chrome, Safari, Firefox, Internet Explorer 9 or newer, Microsoft Edge etc., permanent internet connection of 2 MBit/s or more.
available since July 2018
Item number 440643
sales unit 1 piece(s)
Instrument Guitar
Medium Download
Language German, English
£12.70
incl. VAT
Available immediately
Available immediately

We can send you a download license immediately once you have purchased this product.

Standard Delivery Times

7 Customer ratings

4 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
d
Für Neu- und Wiedereinsteiger ne dufte Angelegenheit
dexterward 02.05.2020
Mit 14 hatte ich mal Unterricht, so mit Lehrer und ohne Motivation, wie sich das in dem Alter gehört :P, vor einem guten Jahr, also etwa 25jahre nachdem ich das letzte mal eine Gitarre in der Hand hatte war mir langweilig...ja und da dacht ich ich kram das Ding wieder vor. Nachdem ich dann erstmal Monate damit zugebracht habe die Knoten in den Fingern wieder zu entwirren hat mir dann der Fortschritt gefehlt (Motivation und so...) also habe ich einen begleiteten Kurs fürs GuitarPro gesucht.
Eigentlich hatte ich gehofft ihn hier gefunden zu haben, wurde aber enttäuscht...mehr oder weniger, mit GuitarPro hat der Kurs zwar nichts am Hut, aber mit den Features lernt es sich trotzdem relativ einfach und zügig.
Alles in Allem war ich positiv überrascht, mit Bild und synchron laufender Tabulatur ist das fast besser wie wenn man dem Lehrer auf die Finger glotzen muss, die Inhalte werden strukturiert in kleinen Häppchen serviert und können überall und mit jedem Gerät einfach mit dem Browser Deines Vertrauens abgespielt werden.
Nach knapp drei Wochen hatte ich den Anfängerkurs soweit durch und das gute Gefühl weiter gekommen zu sein wie in den 3Monaten ohne Anleitung davor.
Das einzige was ich auszusetzen habe sind die fehlenden GuitarProTabs, damit man, ohne sich durch die Lektionen zu klicken, einfacher das Erlernte üben kann.
Auch was die Menge an Lektionen und Songs angeht legen die Jungs hoffentlich noch etwas nach, das Konzept hat durchaus potential, wer aber fleissig übt muss sich kein Jahresabo holen.
teaching competence
educational value
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
S
super Konzept...
Sewag 27.07.2020
... und das für diesen Preis. Ideal für Anfänger und "Wiedereinsteiger". Inkl. TAB Notation und Geschwindigkeits- und Loopeinstellung. Nur ein realer Lehrer ist besser (gibt response) aber kostet auch 10 mal mehr. Ich bin zufrieden. Klare Kaufempfehlung!
teaching competence
educational value
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
H
Musik2me
Haddy 23.06.2019
Die Stücke sind gut erklärt. Es sind leichte aber auch schwere
Stücke zum üben.Was ich nicht gut finde ist das man keine Wunschlieder vorschlagen kann.
Aber das geht in Ordnung
0
0
Report

Report