Millenium KB-2008 Black

31

Keyboard bench

  • Seat surface: 295 x 535 mm
  • Padding: 70 mm
  • Height adjustable from 430 - 580 mm
  • Cover: Imitation leather
  • Weight: 5.7 kg
  • Colour: Black
available since February 2021
Item number 511047
sales unit 1 piece(s)
£33
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock within 3-4 weeks
In stock within 3-4 weeks

This item is expected back in stock soon and can then be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1
G
Great seat for the cost
GSabby 09.01.2022
Can’t complain. I bought two of these; one for the living room keyboard and one for my studio. Solid and comfortable. Height adjustment isn’t the best but it’s easy enough.
quality
stability
0
0
Report

Report

B
Perfect little bench
BlackCatWhiteMouse 21.11.2022
Very soft and wide cushion, so you can enjoy your gig at ease. Does what it needs to.

Foldable legs. Fits nicely in the spare tyre compartment together with the keyboard stand. It doesn't even take any trunk space at all.

I really don't miss breaking my back with random venue chairs and putting cushions under my butt for good height. :)
quality
stability
0
0
Report

Report

D
Price/Quality product
Dahico 07.10.2021
It came with a missing part but Thomann was quick to fix that issue. Stable product. Gets the job done
quality
stability
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
BB
Angenehmer Hocker mit breiter Sitzfläche
Birgo Bongo 28.07.2021
Den Hocker habe ich für mein Stagepiano gekauft und bin zufrieden mit dem Kauf. Er ist sehr vielfältig einstellbar in der Höhe, somit ist er auch für größere Personen ( ich 1,9 m ) gut und ich kann die richtige Sitzhöhe einstellen für den Keyboardständer, den wenn ich ihn niedriger stellen müsste falls der Stuhl nicht hoch genug ist, mit meinen Beinen nicht mehr darunter käme. Somit ist dieser Hocker genau richtig für meine Ansprüche. Einziges kleines Manko ist dass er etwas synthetisch riecht, vor allem nachdem man ihn auspackt. Aber der Geruch verschwindet nach einer Weile. Dazu kommt noch dass die Füße nicht 100% eben sind, es gibt einen leichten Höhenunterschied zwischen den vorderen und den hinteren Füßen. Da ich aber eh auf einem etwas weicheren Teppich mit dem Hocker sitze, macht es mir persönlich nichts aus, da der Teppich den Unterschied begradigt. Kaufempfehlung wenn man einen günstigen, stabilen und mit großen Höhenverstellbarkeit versehenen Hocker sucht.
quality
stability
2
0
Report

Report