Marimba One WWXB2 Wave Wrap Mallets

1

Wave Wrap Mallets

  • Handle made of birch
  • Wound head made of synthetic yarn covered in loosely wound wool yarn
  • Warm and dark tone
  • Colour (yarn): Gray / Sangria
  • Hardness: Medium-hard
  • Package quantity: 1 Pair
Mallet head material Wool Yarn
Stick Material Birch
Hardness Medium Hard
Suitable for Marimba
available since June 2010
Item number 242195
sales unit 1 piece(s)
£70
Including VAT; Excluding £8 shipping
On request
On request

Our supplier has not yet provided us with an expected delivery date. Kindly contact us for further information or to see if we have a B-Stock or suitable alternative available.

Standard Delivery Times
1
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
S
Tolle Schlägel
Stephan2886 28.09.2014
Natürlich fällt einem zuallererst der, gelinde gesagt, hohe Preis ins Auge. Ich habe lange überlegt ob so viel Geld für Mallets ausgeben soll (ein Satz schlägt immerhin mit fast 150€ zu Buche).
Als ich die WWB4 dann das erste Mal gespielt habe, waren alle Zweifel verschwunden. Ich habe meine Marimba nicht wiedererkannt.... unglaublich voller Sound über fast den ganzen Tonbereich. Mittlerweile spiele ich auch die WWB2 und bin auch mit diesen mehr als zufrieden - toller Attack und trotzdem ein weicher, voller und runder Sound. Dei 4 Sterne in der Gesamtbewertung rühren nur von hohen Preis her.
quality
0
0
Report

Report