Customer center login
Country and Language

Luna Guitars Uke Starry Night Soprano

3
No JavaScript? No Audio Samples! :-(
 
0:00
  • Country
  • Gentle Weep
  • Strumming
  • Show less

Soprano Ukulele

  • Back and frame: Mahogany
  • Top: Mahogany
  • Neck: Mahogany
  • Fretboard: Walnut
  • Fretboard inlays: "Pearl Moon Phase"
  • 12 Frets
  • Nut width: 35.1 mm
  • Scale: 343 mm
  • Open-gear machine heads with pearloid buttons
  • Ex-factory stringing: Aquila Super Nylgut
  • Colour: Blue with Starry Night graphic
  • Gig bag included
Body Mahogany
Top Mahogany
Frets 12
Neck Mahogany
Pickup No
Item number 486332
£83
Including VAT; Excluding £8 shipping
In stock within 6-8 weeks
In stock within 6-8 weeks

This item is expected back in stock soon and can then be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1
296 Sales Rank

3 Customer Reviews

5 3 Customers
4 0 Customers
3 0 Customers
2 0 Customers
1 0 Customers
5 / 5

features

sound

quality

B
Good sound, sturdy, beautiful
Belisa 07.06.2021
Good sound, sturdy, beautiful. Well built, good details. Good overall quality.
features
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
S
Sehr schöne kleine Ukulele
Satchi76 07.07.2020
Ich war doch ein wenig überrascht, als die kleine Luna Uke bei uns zuhause ankam. Sie ist wirklich klein, verglichen mit meiner Ibanez Western Gitarre.

Aber dafür klingt sie echt gut und liegt sehr schön in der Hand. Mein Sohn liebt die kleine Ukulele sehr und nimmt sie daher auch immer wieder gerne in die Hand.

Es hat mich auch sehr gewundert und positiv überrascht, wie stimmstabil die Nylonsaiten sind. Wir müssen diese nur selten ein wenig nach stimmen und das fällt sogar meinem 9-jährigen Sohn leicht.

Insgesamt macht die Luna Uke einen sehr guten Eindruck, vor allem aufgrund der soliden Verarbeitung und der Verwendung wertiger Hölzer.

Wir bereuen unseren Kauf in keinster Weise, denn die Ukulele ist für Kinder bis 12 Jahre deutlich leichter zu beherrschen als eine 6-saitige Gitarre.

Daher eine klare Kaufempfehlung von mir.
features
sound
quality
0
0
Report

Report

Need help?