Customer center login
Country and Language

Kawai CN-29 B

11

Digital Piano

  • 88 Keys with Responsive Hammer III Keyboard Mechanism - 3 Sensors - Ivory Touch Surface and Let-Off Simulation
  • 19 Sounds
  • 192 Voices polyphonic
  • Bluetooth MIDI technology
  • Lesson function
  • Dual function
  • 4 Hand Mode
  • Metronome
  • Transposer
  • 19 Demo songs
  • 1 Track sequencer - 3 songs 10,000 notes
  • Retractable keyboard cover
  • 3 Pedals with Grand Feel mechanism
  • 2 Headphone jacks
  • MIDI IN/OUT
  • USB to Host
  • Bluetooth 4.1
  • Speakers: 2x 20 Watt Onkyo
  • Dimensions (W x D x H): 1360 x 405 x 860 mm
  • Weight: 43 kg
  • Colour: Black satin finish
Finish Matt
Number of keys 88
Wooden Keys No
Ivory Feel Keyboard Yes
Pressure point simulation Yes
Keyboard cover Yes
Sounds 19
Polyphony 192
Arranger No
Styles 0
Display Yes
Sequencer Yes
Learn mode No
Bluetooth Audio No
Bluetooth Midi Yes
"Half-pedal" option Yes
Audio out No
Audio input No
Midi Interface IN / OUT
USB to Host Yes
USB to Device No
available since June 2019
Item number 462481
Speaker Power 2x 20 W
Size 1360 x 405 x 860 mm
Weight 43,0 kg
Show more
£1,090
Including VAT; Excluding £25 shipping
In stock within 9-12 weeks
In stock within 9-12 weeks

This item is expected back in stock soon and can then be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1
50 Sales Rank
MG
Kawai CN 29
Marc. G. 24.04.2020
Very happy with the product. Received well-packaged. Easy and clear instructions to assemble. Easy to start playing. Feels sturdy and looks great. Sounds even better. A great quality to price value.
handling
features
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
S
Glücklich
Soe 15.07.2020
Glücklich und zufrieden. Ich dachte immer, ich mag nur "echte" Klaviere. Jetzt habe ich mich für dieses E-Piano entschieden, weil ich mit Kopfhörern keine Nachbarn störe, auch wenn ich mal um Mitternacht spielen will. Weil es nicht gestimmt werden muss und ein Transport mit Freunden zu schaffen ist, ohne teure Spedition. Weil ich leicht Aufnahmen machen kann, ohne störende Nebengeräusche. Und: Weil ich für den selben Preis sicher kein supertolles "normales" Klavier bekommen hätte. Klang und Anschlag sind einfach toll. Punkt.
Eine Sache: Man sollte Hilfe haben beim Aufbauen, dass ist schon ein wenig Arbeit, aber meine Freundin und ich haben es zusammen geschafft und die Kinder haben im Lieferkarton Boot gespielt...
handling
features
sound
quality
2
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
B
Benoitseize 25.06.2020
Excellent piano, bluffe par le toucher realiste pour ce prix. Les sonorites de piano sont excellentes (8 differentes, mais en fait beaucoup plus avec virtual technician). A noter l app virtual piano ne fonctionne pas sur ipad pro 2018. Vraiment pour utilisation piano.
Tres beau meuble aussi.
handling
features
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
W
Sehr empfehlenswertes E-Piano
Wiedereinsteigen 09.04.2020
Das Gerät ist zum Wiedereinstieg gedacht. Bezüglich Verarbeitung und Klang bin ich sehr positiv überrascht. Insbesondere mit Kopfhörern ist der Klang sehr gut und eine wirklich tolle Alternative zum echten Klavier. Auch, weil man beim Üben mit den Kopfhörern niemanden stört. Für meine Anforderungen bietet das Instrument mehr Features als ich brauche. Das E-Piano werde ich, ob des Preisleistungsverhältnisses auch in meinem Freundes- und Bekanntenkreis weiterempfehlen.
handling
features
sound
quality
1
0
Report

Report

Need help?