JK Exclusive Baritone 8C S2

5

Baritone Mouthpiece

  • Inner cup diameter: 25.25 mm
  • Bore: 6.40 mm
  • Cup depth: Medium
  • Shaft 2 (B-Shaft)
  • Finish: Silver plated
Available since July 2010
Item number 248624
Sales Unit 1 piece(s)
Cup Depth Medium
Cup Diameter 25,25 mm
Finish Silver Plated
£68
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Tuesday, 23.04. and Wednesday, 24.04.
1

5 Customer ratings

4.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

4 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
r
Gutes Mundstück zum kleinen Preis
ridajo 09.02.2019
Ich kann dieses Mundstück definitiv weiterempfehlen. Ich komme damit sowohl in den Höhen als auch in den Tiefen gut klar. Für mein Empfinden ist sowohl der Klang als auch die Ansprache sehr angenehm. Das Preis-Leis­tungs-Ver­hält­nis ist, wie für die JK-Mundstücke üblich, definitiv sehr gut. Die Verarbeitung ist, soweit ich das beurteilen kann, einwandfrei und ich konnte bisher keine Probleme feststellen.
quality
response
sound
1
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
L
Trés satisfait
Laurent743 29.04.2013
Bonne qualité, énorme dans les graves.
quality
response
sound
0
1
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
B
Sehr gut ausgewogen zu spielen
Bauer11 24.10.2022
Für mein Melton MAT 24 habe ich mehrere Mundstücke ausgiebig verglichen und dieses ist mein klaren Favorit geblieben.
Der Klang gefällt mir sehr gut und die Ansprache von der tiefen bis in die höhere Lage ist sehr ausgewogen.

Da ich auf meinem Flügelhorn gute Erfahrungen mit den etwas glatteren vergoldeten Mundstücken von Yamaha gemacht habe, hatte ich den Wunsch, auch dieses Mundstück in vergoldeter Ausführung zu bekommen.
Nach einer sehr guten Beratung durch Herrn Hart von der Bläserabteilung wurde dafür eine gute Lösung gefunden.
Vielen Dank dafür.
quality
response
sound
0
0
Report

Report