seventy years logo
Join Thomann's Anniversary! We award your loyalty with special offers! Get your deals

Harley Benton Wall Mount Display Double

15

Harley Benton Wall Mount Display Double; wooden wall mount instrument display for two acoustic or electric stringed instruments; including accessory shelf, smart pick holder and three pegs for storing cables and straps; asy access to capos, tuners, picks, cables, straps, bottlenecks and other accessories in one tidy and functional solution; easily installed solid wood construction with mounting instructions and screws; max load capacaty 12kg, dimensions: 555mm x 120mm, weight: 1,2 kg

Available since August 2022
Item number 529503
Sales Unit 1 piece(s)
Material Wood
Type Wall Mount Bracket
Suitable For: Electric Bass, Electric Gutiar, Concert Guitar, Western Guitar
For Guitars With Pyroxylin Varnish No
£16.80
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Thursday, 18.07. and Friday, 19.07.
1

15 Customer ratings

4.9 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

stability

quality

10 Reviews

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Un
Fait parfaitement ce qu'on lui demande
Un novice en guitare 12.02.2023
Un support murale efficace, j'ai eu cependant deux parties difficile à visser mais à part ça tout est nickel, le support est vendu avec des chevilles que je n'ai pas testé et le montage est vraiment simple. Je recommande !
quality
stability
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
S
Gute Gitarrengarderobe
SeriousOne 26.10.2022
Nachdem ich mir eine zweite Gitarre zugelegt hatte, habe ich nach einem Halter für beide Instrumente gesucht. Ich war positiv überrascht, dass "Harley Benton" ein Teil anbietet, dass ich so in etwa auch in meiner Vorstellung hatte.

Solide aus eingefärbtem Holz gearbeitet, lässt es sich mit vier Schrauben und passenden Dübeln an der Wand befestigen (Schrauben und Standarddübel sind dabei). Für meine Gipskartonwand habe ich spezielle Dübel verwendet. Das Bord hängt absolut fest und lässt sich vom Gewicht von zwei Gitarren (Akustik und Elektrik) nicht im geringsten beeindrucken.

Zwischen den gepolsterten Stäben zum einhängen der Instrumente, befindet sich ein Ablagefach für Zubehör (z.B. Bottlenecks, Werkzeug etc.). Außerdem läuft durch das lange Wandbrett eine Nut zur Aufnahme von Plektren. Unter dem Fach sind noch drei klobige Holzhaken angebracht, die z.B. für Kabel gut geeignet sind.

Die Breite der Lücke zur Aufnahme der Gitarren ist so gestaltet, dass sie ein bisschen stramm in die Dämmung passen und so nicht nach vorn herausfallen. Trotzdem sind sie leicht genug mit einer kleinen Bewegung nach oben zu entnehmen.

Bin insgesamt sehr zufrieden und werde diese "Gitarrengarderobe" sicher lange behalten.

Verbesserungsvorschläge: Die Nut für die Plektren könnte etwas schlanker sein und das Wandbrett gerne länger, um noch mehr Ablagefläche zu schaffen. Die Wand ist ja eh auf diese Breite in Beschlag genommen, wenn unten zwei Gitarrenkörper nebeneinander hängen.
quality
stability
0
0
Report

Report

google translate es
Unfortunately there was an error. Please try again later.
E
Estable y robusto
Efipso 14.11.2022
Soporte de madera de buena construcción, robusto, totalmente estable, me permite colocar la guitarra y el bajo sin preocupaciones.
Con útil bandeja para dejar cosas así como 3 colgadores para colocar cables o hacer que la correa de la guitarra no quede colgando.
quality
stability
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
U
Für meine Ukulelen der perfekte Wandhalter!
Ukujörch 27.11.2022
Ich habe mir zur neuen HB DLX den einfachen Wandhalter gegönnt und war begeistert.
Dieser hier mit den 2 Aufnahmen gefällt mir Aufgrund der Symetrie noch besser. Schnell zusammengebaut, für das Geld ordentlich verarbeitet und schön anzuschauen. Was will man mehr?
quality
stability
0
0
Report

Report