Customer center login
Country and Language

Hal Leonard Jazz Play-Along Best Of Swing

12

Songbook for Bb, Eb, C and bass clef instruments.

  • Volume 32 of the series "Jazz Play Along
  • 10 Swing classics
  • Arranged for Bb-, Eb-, C- and Bass clef instruments
  • With melody line and chords
  • Medium to advanced level of difficulty
  • ISBN 9781846090158, catalogue no. HLE90002418
  • Format: DIN A4
  • 64 Pages
  • Includes CD with demo and play-along recordings
Level Of Difficulty Intermediate
Incl. Notes Yes
With Tabs No
With Chords Yes
With Text No
Bonus Audio Yes
Bonus Video No
Blues/R&B/Soul No
Country No
Folklore/Traditionals No
Jazz Yes
Classical Music No
Latin No
Metal No
Golden Oldies/Evergreens No
Pop No
Alternative No
Reggae No
Rock No
German Popular Songs No
Item number 186148
£17.90
Including VAT; Excluding £8 shipping
Available immediately
Available immediately

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
1
49 Sales Rank

12 Customer Reviews

5 4 Customers
4 7 Customers
3 1 Customer
2 0 Customer
1 0 Customer
4.3 / 5

arrangement

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Wirklich toll
Marco047 26.04.2010
Eine Songbuch das mich von Vornerein überzeugt!!! Die Stücke, welche darin enthalten sind, haben wirklich was. sie sind sowohl für standart Musiker als auch für Profis doch sehr ineressant. Wirklich schwere und wirklich leichte Sachen sind nicht darin enthalten aber teilweise musste ich auch etwas üben um durchzukommen aber das ist ja auch Sinn und Zweck eines Songbuches: sich weiterzubilden.

Die swingigen Sachen sind schön zu spielen und langweilen auch nicht. Auf meiner Posaune klingt es auch alles wirklich sehr gut. So genau kann ich nun nicht einschätzen wie es sich auf anderen Instrumenten verhält aber als ein Swingiges Songbook für Posaune ist es wirklich toll und würde es immer wieder kaufen. Nur weiterzuempfehlen!
arrangement
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
P
Excellent Swing back track
PierreDeg 16.12.2017
The back tracks are really professional and definitely rich and good for practicing scales checks along solos. I highly recommend this for people who want to improve their sols matching the musing behind.
arrangement
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
OS
play along
Oliver S. 04.11.2009
Das ist so eine Sache mit den play along Heften. Es liegt immer im eigenen Empfinden und Können, ob die Stücke schwierig oder einfach erscheinen. Sicherlich ist es interessant die Stücke mit und ohne Thema zu hören, man kann mitlesen bzw. mitspielen.
0
0
Report

Report

Need help?