ge-gra-Muster Music Folder Extra

7

Sheet Music Folder

  • Portrait format (approximately 23 x 30.7 cm)
  • Spine width approx. 1.5 cm
  • Two transparent pockets inside
  • Small window for name tag (name tag not included)
  • Material: Grey cardboard core with PVC cover
  • Weight: approx. 250 g
  • Colour: Black outside, white inside
Available since January 2013
Item number 305504
Sales Unit 1 piece(s)
Spine Width in cm 1,8 cm
Ring binder No
Number of Foil sheets 0
with Cords No
Hand strap No
Colour black
£5.60
Including VAT; Excluding £10 shipping
Quantity Discounts
Price each You save Quantity
£5.60 1
£5.39 3.8% 10
£5.19 7.3% 20
£4.99 10.9% 30
£4.75 15.2% 40
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Friday, 5.04. and Monday, 8.04.
1

7 Customer ratings

4.4 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

4 Reviews

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
F
parfait pour eviter que mes partitions tombes
FrédéricF 20.04.2014
Toujours en déplacement, toujours avec des pupitres de piano trop petit pour des partitions imprimés, ce portfolio me permet de bien m'organiser.
parfait pour ce que j'avais a en faire.
quality
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
a
ganz ok mit Schwachstellen
alterfalter 20.08.2021
Ich hatte für unseren Chor einen kompletten Satz bestellt. Der Gesamteindruck ist gemischt. Der Ordner an sich ist erst mal ganz stabil. Allerdings sind die Schwachstellen die Schweißnähte der Klarsichtfolien-Einschübe: Die Ecke auf der Vorderseite (für Namenschilder) war bei einigen Ordnern schon nach wenigen Monaten abgerissen. Bei den Einschüben habe ich es bis jetzt (nach 2 Jahren) noch nicht feststellen können. Allerdings bieten sie nur Platz für wenige einzelne Blätter. Weitere Noten oder gar ganze Hefte müssen lose drin liegen. Da der Ordner auch kein Gummiband o.ä. zum Fixieren hat, kommt es leicht vor, dass Blätter oder Hefte herausrutschen. Für ein nicht sehr umfangreiches Chor-Repertoire oder zum dekorativen Verstauen von Einzelblättern ist der Ordner also in Ordnung. Für mehr Inhalt ist er allerdings nicht so gut geeignet.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Da
Chormappe
Daniela aus B. 06.03.2013
Die Mappe war für unseren Sohn, der sich auf einem Musikgymnasium befindet.
Die Mappe ist sowohl für die Chorauftritte als auch für seine Gitarrenauftritte sehr hilfreich. Es sieht einfach schöner aus auf dem Notenständer. Sehr gute Qualität und sie ist sehr gut verarbeitet.

Wir sind zufrieden - wie immer bei Thomann!!!
quality
1
0
Report

Report