Flyht Pro Gorilla Truss Bag F34 100

7

Bag for 4-Point Trusses

  • Suitable for Global Truss F34100
  • Protects trusses optimally during transport and storage
  • Robust, water-resistant inner and outer material made from black Cordura
  • 10 mm Padding
  • Extra reinforcing on side panels
  • Suitable for trusses with a 29 cm distance between tubes and 100 cm length
  • Large, smoothly-running zipper
  • Three handles on the top
  • Quick release fastener with tensioning belts
  • Rubber feet on the bottom
  • Internal dimensions: 107 x 31 x 31 cm
  • External dimensions: 109 x 34 x 39 cm
  • Weight: 2.8 kg
available since July 2020
Item number 473919
sales unit 1 piece(s)
Type Of Accessory Truss Softbag
Bag category Truss
Dimensions fittet for F34100
colour Black
Shoulder Strap 1
Show more
£42
Including VAT; Excluding £8 shipping
In stock
In stock

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
1
S
Good quality
Shto 26.11.2021
Well made, sturdy, good value for money.
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
R
Très satisfait !
Raige 02.09.2020
J'ai acheté ce sac non pas pour y mettre des Truss, ce à quoi il est initialement destiné, mais pour des rideaux LED de 2X1m + leurs alimentations respectives ainsi que des pieds d'enceintes en alu pour un poids total de 20Kg environ.
J'en suis vraiment très satisfait pour le moment, la qualité de fabrication générale et les zip semblent également de bonne facture, à voir dans le temps bien évidemment.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
T
Auch für andere Dinge super geeignet
Tobias618 12.08.2020
Ich muss ehrlich gestehen, ich habe die Tasche nicht für eine 4-Punkt Traverse bestellt, ich besitze nicht mal eine.

Ich war auf der Suche nach einer Tasche, in der ich meine LED-Fluter, samt Stativen und Kabeln aufbewahren und transportieren konnte und diese Tasche war perfekt geeignet. Wir haben dann gleich eine zweite mitbestellt, denn auch Kamera- und Tonstative passen zusammen da super rein.

Die Taschen sind sehr gut verarbeitet und wirken äußerst stabil. Da die Stative nur knappe 70cm lang sind hängt sie beim Tragen ein klein wenig durch, das hält sie aber auf jeden Fall aus.

Die Beiden Längsseiten sind verstärkt, sodass die Tasche auch im leeren Zustand offen gut stehen kann und man sie gut befüllen kann.

Wir sind absolut zufrieden und haben sie auch für zukünftige Einkäufe im Blick, sollten wir nochmal ordentlich Platz für Stative brauchen.
quality
0
1
Report

Report