Fischer Amps Mini DI-Box

1 Customer ratings

2 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

features

sound

quality

1 Review

Fischer Amps Mini DI-Box
£66
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Friday, 5.04. and Monday, 8.04.
1
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
U
Als Radio gut ...
Ulrich69 30.01.2017
Die Idee hinter der Mini DI ist an sich prima: Eine richtig kleine, handlich DI Box, die überall mit hinein passt, leicht ist und kaum Platz auf Bühne und Floorboard verbraucht. Wer will, kann sie direkt am Körper tragen. Dafür gibt es zwei Sterne
Gut gedacht, leider schlecht gemacht.
Die Abschirmung der Fischer Amps Mini DI ist unterirdisch schlecht. Selbst meine damaligen billig DI's von Behringer waren ordentlich geschirmt.
Die Fischer Amps Mini Di ist die erste Di Box, die mir als Glied der Signalkette Radio-Empfang auf der PA beschert hat. Das ist völlig inakzeptabel, erst recht bei dem aufgerufenen Preis für die Mini DI.
Bislang bin ich mit Produkten von Fischer Amps immer sehr gut gefahren, die Mini DI erwies sich leider als unbrauchbar.
Die Box ist zurückgegangen. Keine Kaufempfehlung. Schade, denn die Idee ist gut!
features
sound
quality
3
0
Report

Report

Fischer Amps Mini DI-Box