Expolite TourLED 50 XCR RGBW IP65

4

Professional LED Spotlight

  • LED spotlight for tour operation with Osram RGBW LEDs
  • Weatherproof housing with IP65 classification
  • Precise 16-bit dimming
  • Fanless, black, die-cast aluminum housing

Technical data:

  • Light source: 14 Pieces of 4in1 5 W RGBW LEDs
  • Beam angle: 16°
  • Control: DMX 4 (15 channels)
  • Automatic programs
  • Fixed colours can be adjusted
  • Display with four buttons
  • DMX input and output: Seetronic IP65 XLR 3-pin
  • Power in- and output: Seetronic IP65 Power Twist TR1
  • Power consumption: Max. 70 W
  • Power supply: 100-240V AC, 50/60Hz
  • Dimensions (W x D x H): 224 x 205 x 292 mm
  • Weight: 4.8 kg
available since July 2017
Item number 418736
sales unit 1 piece(s)
Outdoor PAR Studio PAR
numbers of LED´s 14
power of the single LED 5 W
Color mixing RGBW
LED Type x-in-1
Floor housing Yes
Fanless Yes
remote control not supported
wireless DMX No
Housing Color Black
Construction Type Outdoor
Number of LEDs 14
Show more
£285
Free shipping incl. VAT
In stock
In stock

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
1
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
R
Top!!
Raphael3288 10.04.2019
Super Verarbeitung, Lichtausbeute ist mega dank RGBW,
Habe mich für diese Variante entschieden da ich die 3 pol. Kabel an der TourLED 42 IP65 nicht wirklich professionell finde und mit der True1 und der mehr Lichtleistung ist er für mich ganz klar der bessere Scheinwerfer. Und das ganze für nur 10€ mehr.
light output
quality
2
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
P
Ist in jedem Fall das Geld wert
Popsänger_Martin 02.07.2020
Ein sehr lichtstarker, lautloser (kein Lüfter) und dennoch nur lauwarm werdendes Multi-Talent, das wirklich das Geld wert ist. IP65 (also "staubdicht" und "geschützt gegen Strahlwasser (Düse) aus beliebigem Winkel") und schon einmal mit ersten kleinen Default-Programmen ausgerüstet, habe ich schon jetzt erkannt, die richtige Wahl getroffen zu haben.
Ein Mikro-Manko vielleicht: Man hätte in den Default-Programmen werkseitig schonmal einige konstante Farbtöne einprogrammieren können, aber das tut den Sternen hier (für mich) keinen Abbruch.
Die Farb-Brillianz ist wirklich ausgezeichnet, vermutlich eine Folge der qualitativ hochwertigen RGBW-LED.
light output
quality
0
0
Report

Report