DPA DUA0523F

2

Makeup and moisture protection filters

  • Suitable for DPA d:fine headsets
  • Colour: beige
  • Quantity included per order: 5 pieces
Available since November 2013
Item number 327785
Sales Unit 1 piece(s)
£47
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Thursday, 25.04. and Friday, 26.04.
1

2 Customer ratings

2 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
W
Gruselig teuer
Wolfgang142 02.12.2015
Der Make-up- und Feuchtigkeitsfilter für das Headset-Mikro DPA d:fine tut was er soll; und ein Betrieb des DPA-Mikros ohne einen solchen Filtre ist nicht zu empfehlen.
Nur: Leider verliert man die Dinger extrem leicht, insbesondere, wenn man gelegentlich einen Windschutz verwendet: Beim Abziehen des Windschutzes zieht man leicht den Make-up- und Feuchtigkeitsfilter mit herunter.

Und dann gilt es, Ersatz zu beschaffen und findet einen Preis für diesen Pfennigartikel vor, der meinem Empfinden nach mehr als nur weh tut, sondern auch empört. Lagerhaltungs- und Bevorratungskosten hin oder her: über 45 Euro für fünf dieser Filter wirken auf mich, als ob irgend jemand in der Lieferkette den Endanwender nur noch als Melkvieh sieht.

Leider ist das noch nicht alles: Die Teile sind in kleinen Schachteln verpackt, die man offensichtlich sehr leicht verwechseln kann. So waren in meinem Fall drei Anläufe nötig, bis die überteuerten Filter dann endlich ankamen. Freude kommt da keine mehr auf.
quality
1
0
Report

Report