Customer center login
Country and Language

Cameo Flat Pro Flood IP65 TRI

8

Outdoor Floodlights

  • 60 W Tri-Colour COB LED
  • Refresh rate: 3000 Hz
  • Beam angle: 120°
  • DMX input and output via screwed special plug
  • Power supply: 100 V AC - 240 V AC / 50 - 60 Hz
  • Power consumption: 75 W
  • Power connector: 3-Pine special plug, screw-on
  • Housing material: Metal
  • Cabinet colour: Black
  • IP Rating: 65
  • Cooling: Convection
  • Illuminance: 830lx @ 1m
  • Dimensions without mounting bracket (W x H x D): 180 x 180 x 120 mm
Outdoor usable Yes
Numbers of LED´s 1
single LED power 60 W
Colour mixing RGB
LED Type COB
Floor housing Yes
No fan Yes
Remote not supported
wireless DMX No
housing colour Black
Beam angle 120 °
Item number 358070
£299
Free shipping incl. VAT
Available immediately
Available immediately

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
1
98 Sales Rank

8 Customer Reviews

5 5 Customers
4 1 Customer
3 1 Customer
2 1 Customer
1 0 Customers
4.3 / 5

light output

quality

C
Christopher4743 11.03.2019
Cons:
Quite heavy
Have a tendancy to fall over when stood

Pros:
Decent colour rendering index
Stand alone and internal programs are good
Really good waterproofing
well built
light output
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
G
Materialverschwendung
Gecko11 01.09.2017
Die Helligkeit ist viel zu gering (der Cameo Flat PAR Pro 12x10 bringt z.B. etwa die 5-fache Licht-Leistung zum selben Preis).
Die Weißmischung iat ungenügend.
light output
quality
1
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
E
Bien utilisé il est parfait
Etchola 19.01.2019
Mise en rétroprojection derrière des écrans PVC il est performant, tant au niveau intensité que couleurs. Son angle à 120° est un vrai plus pour ce type d'utilisation.
light output
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Zu schwach
McDikki 13.02.2018
Nach meiner sehr positiven Erfahrung mit den Cameo Flat Pro Flood 600 IP65 war ich noch auf der Suche nach einem ähnlichen Strahler als Flächenlicht und habe mehrere Strahler bei Thomann geordert.

Pro:
* Sehr gute Verarbeitung
* Weiche, saubere Farbfades

Con:
* schwache Lichtausbeute
* Fehlendes Macro für Warmweiß
* Hoher Preis

Leider konnte mich Cameo mit dem Flat Pro Flood IP65 TRI nicht überzeugen.
Die Verarbeitung ist wirklich gut und macht einen sehr stabilen und wertigen Eindruck.
Die Lichtausbeute und Farbgebung ist aber zu schwach.
Bei den Macro Farben vermisse ich ein Warmweiß. Das kann man zwar selbst leidlich gut aus RGB mischen, aber ein gutes Macro mit definierter Farbtemperatur wäre mir lieber.
Die Farbverläufe sind sauber und stottern und flackern nicht, was den Strahler positiv zu anderen Testgeräten von mir hervorhob.

Insgesamt genügte mir der Gesamteindruck besonders unter dem Gesichtspunkt der Lichtausbeute im Vergleich zum recht hohen Preis nicht und er ging zurück an Thomann.
light output
quality
0
0
Report

Report

Need help?