• Wish list
sound
quality
5 Stars
3 Customers

3 customers have given this product a 5-star rating.

Of these, 3 customers have written no texts or given their feedback in another language.

4 Stars
1 Customer

One customer has given this product a 4-star rating.

No customer has written a text about this; or they have written a text in a different language.

3 Stars
2 Stars
1 Star

1–1 of 1 feedback texts

Automatically translated (Show original)
Original review (Show translation)
Unfortunately there was an error. Please try again later.
response
sound
quality
features

Un sans faute..

16.02.2017
40 ans après un premier (et triste) échec j'ai pu reposer mes mains sur une clarinette qui ne mérite que des louanges, selon ma faible expérience. J'ai eu l'impression de "rentrer à la maison".
Son doux et plein, facilement modulable, facilité d'émission du son "piano", qualité de fabrication exemplaire...
De tous les instruments (saxos, flûtes) que j'ai acheté ces dernières années c'est le plus satisfaisant, un rapport qualité/prix bluffant.
Le bec est un bec de grande marque, l'un des plus vendus dans sa catégorie, inutile d'en acheter un autre si, comme moi, vous aviez prévu de le faire.
Je n'ai pas d'autre point de comparaison mais pour une "clarinette d'étude" elle n'a vraiment rien de "moyenne".
Un tel instrument vous donne vraiment envie de jouer et de progresser encore et encore...Good job Buffet Crampon !
Report review
Report rating…

Do you believe this rating to be inaccurate or unacceptable for some reason?

Send report

Buffet Crampon Prodige Bb-Clarinet 17/5

€489 £411.29
Price includes VAT and free shipping (where applicable)

£ price – guideline price only

Available immediately
Available immediately

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
  • Google+
Your Contact People
Phone: +49-9546-9223-26
Feedback

Found an error or want to give us feedback about this page?

We're looking forward to hearing from you and aim to solve any problems as soon as we can.

cancel