Avid Sibelius Ultimate 1Y Subscrip.

2

Music Notation Software (Download)

Annual license including upgrade plan for 12 months

  • Compose, arrange and publish complex scores or parts
  • Create worksheets and exercises for notation for educational purposes
  • Complete collection of DTP tools and Score Inspector for detailed adjustment of all elements
  • Intuitive user interface with clear navigation even in large scores
  • Enter notes with mouse, keyboard or via MIDI
  • About Sibelius | Cloud sharing: unlimited sharing scores with other users
  • Numerous auxiliary functions such as "magnetic layout" or "dynamic voices" make composing easier
  • Add comments directly to a score
  • Ideas Hub for capturing and implementing musical ideas
  • Over 2000 library entries for creative impulses
  • AudioScore Lite enables monophonic sheet music input via microphone
  • PhotoScore & NotateMe Lite converts printed or PDF / JPEG sheet music into editable scores
  • 36 GB sound library for realistic reproduction of scores
  • Two simultaneous activations
  • Supported languages: DE, EN, FR, IT, JP, ES and simplified Chinese
  • ReWire support for connection to compatible DAWs

Specifications:

  • Supported formats: VST2 / AU
  • System requirements: Windows 7 (64-Bit) or later, Mac OSX 10.12 or later, 1 GB RAM, 37 GB HD, internet connection
Langue Multilingue
Version Educative Non
Pour PC Oui
pour Mac Oui
Référencé depuis Janvier 2020
Numéro d'article 484266
Conditionnement (UVC) 1 Pièce(s)
Version téléchargeable 1
219 €
TVA incl.
Disponibilité immédiate
Disponibilité immédiate

Une fois l'achat de ce produit effectué, la licence de téléchargement vous est immédiatement envoyée par email.

Informations sur l'expédition

1 Evaluations client

4.5 / 5

Utilisation

Caractéristiques

Son/Qualité

Consommation de ressources

google translate de
Une erreur est malheureusement survenue, veuillez réessayer ultérieurement svp.
HK
Noch nicht abschließend...
HaWe Köhle 06.04.2021
Für eine kleine Blasmusikbesetzung muss ich immer wieder Stimmen aufteilen und zusammenführen. Hier suchte ich ein Notenprogramm, dass auf der einen Seite absturzsicher arbeitet, dass ich aber auch -was mir sehr lieb ist- mit der Maus bedinen kann.
Natürlich muss man sich einarbeiten und ich bin noch längst nicht da, wo ich sein möchte! Aber hier *meine* positiven Dinge:
- sehr schön das Kopieren von Noten, Takten...
- ebenso das Berichtigen
- dazu das erstellen/Ausgeben von Midi, MP3, PDF (was gerade im Augenblick auch das getrennte einüben der Stücke zu Corona-Einschränkung ermöglicht)

Auch habe ich mich bewusst für ein Jahresabo entschieden. Da ich eben noch nicht weiß, wie augenblicklich alles weiter geht.

Das einlesen aus anderen Programmen ist auch sehr einfach mit ordentlichen Ergebnissen.

Umsetzen aus andern Stimmen ist einfach und problemlos.

Ich werde mich sicher noch viel damit beschäftigen. Ich selbst haben noch das Problem die Formatierungen der Ausdrucke so hinzubekommen, wie ich es möchte. Da habe ich mich noch nicht eingearbeitet. Grundsätzlich kommt aber so schon einmal ein Ausdruck der Live-tauglich ist!
Utilisation
Caractéristiques
Son/Qualité
Consommation de ressources
0
0
Signaler l'évaluation

Signaler l'évaluation