7,90 €

Arvioitu lähetyspäivä Lauantai, 30.03. mennessä
P
Hinta ei aina kerro laadusta
Patrik829 05.10.2013
Hinta ei aina kerro laadusta. Hyviä perusjohtoja mielestäni.. Itse johdon laatu on ihan riittävä vaativampaankin käyttöön ja liittimetkin ovat hyviä. Häiriötilanteita ei ole tullut ikinä vastaan, joten olen tyytyväinen ja suosittelen muillekkin.

TM
Hyvä ja edullinen DMX.kaapeli
Tuomas M. 08.02.2017
Hyvän laatuinen ja hyvä DMX-kaapeli, joka on omassa käytössä kestänyt jo vuoden päivät. Ehdottomasti suosittelen. Ei moitittavaa.

En ole päässyt vertailemaan näitä kaapeleita johonkin huippukaapeleihin, mutta jos tarvitset DMX-kaapeleita ihan vaan peruskäyttöön , niin tästä halvalla hyvää.

Suosittelen.

u
Valopiuhoja
ulppari 08.04.2015
Ollut jokaviikkoisessa käytössä 2 vuotta ja yhtään piuhaa ei vielä rikki menny, hintalaatusuhteeltaan todella hyviä! Suosittelen.

Hyvä kaapeli peruskäyttöön
Tuntematon 27.01.2017
Toimiva kaapeli lyhyehköihin DMX-vetoihin. Kestävän oloinen ja myös liittimet pysyvät napakasti kiinni. Hyvä hinta/laatu -suhde.