Ilmainen toimitus sis. ALV:n
Saatavilla Marraskuu 2024
Saatavilla Marraskuu 2024

Lähetämme tämän tuotteen heti, kun se on tullut meille.

H
Piti oikein hankkia kokeeksi!
Henrik644 07.01.2014
Hauska vimpain joka tekee juuri sen mitä lupaa. Käyttöliittymä ja käyttö helppoa joskin kannattaa treenailla ja säätää presetit kohdalleen pajalla ennen kuin lähtee keikalle sähläämään. Oli aikaisemmin BOSsin vastaava, mutta tämä on huomattavasti patempi käyttää ja kuulee itse sävellajin sisäisen mikrofonin kautta.

Mukava lisä vokaaleihin
Tuntematon 05.01.2016
Itse käytän tätä lähinnä tuomaan kaikua ja tuplauksia lauluihin, mutta laitteesta löytyy kyllä paljon enemmänkin efektejä.

Laitteessa on iso kasa valmiita presettejä, joiden kanssa pelleily antaa hyvän kuvan, mihin laite kykenee. Walkie-talkie-tyyppisestä säröstä autotuneen yms.

Laitteessa löytyy sivussa "hit"-nappi, joka mahdollistaa jo olevaan soundiin lisää efektejä esim. kertosäkeiden kohdalle lisäämään tuplauksia tai muuta vastaavaa.

Myös looper mahdollisuus löytyy, mutta siihen en vielä itse ole kunnolla perehtynyt.

Suurena miinuksena itselle laitteessa on gate- sekä kompressiosäätöjen puute. Näitä pääsee säätämään hyvin suurpiirteisesti. Olisin halunnut päästä säätämään itse kompression määrän täysin.

t
hyvät soundit
turbopojat 01.04.2020
käytän saksofoni ja laulu efektinä,toimii hyvin.hyvät ja monipuoliset muokkaus mahdollisuudet.