Schott Die fröhliche Querflöte 1

4 Asiakkaiden arviot

4.8 / 5

Sinun pitää kirjatua sisään, jotta voit arvostella tuotteita.

Huomio: jotta vältymme kuulopuheisiin, epätäydelliseen tietoon tai mainontaan perustuvia arvosteluja, niitä saa tehdä vain asiakas, joka on tuotteen meiltä ostanut.

Sisäänkirjautumisen jälkeen löydät kaikki arvosteltavat tuotteet kohdasta “Arvostele tuotteita” asiakastililtäsi.

Kompetenssi

Oppimiskäyrä

1 Arvostelu

Schott Die fröhliche Querflöte 1
23,90 €
Sis. ALV. Ei sisällä 12 € rahtikulua
Varastossa
Varastossa

Tuotetta on varastossa ja se voidaan lähettää heti.

Tietoa lähetyksestä
Arvioitu toimituspäivä Torstai, 2.05. - Perjantai, 3.05.
1
google translate de
Valitettavasti tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
T
Empfehlenswerte Schule
Tabaluga 26.05.2012
Ich habe erst seit einigen Wochen Erfahrung damit. Ausschlaggebend war für mich, dass hier viele Lieder drin sind, die die Kinder kennen und dass diese mit Text unterlegt sind. Ich halte es für sehr wichtig, dass die Kinder mit Liedmaterial konfrontiert werden, das ihnen bekannt ist. Hierdurch sind sie viel eher motiviert zu üben und erkennen dann auch selbst ob sie etwas falsch spielen.
Außerdem halte ich sowohl die Vorgehensweise hinsichtlich Tempo als auch Inhalt für passend. Auch ist alles recht gut und anschaulich erläutert. Ich verwende das heft für zwei Schülerinnen, die bereits zwei bis drei Jahre auf der Sopranblockflöte gelernt haben und neun bzw. elf Jahre alt sind.
Kompetenssi
Oppimiskäyrä
1
0
Raportoi ongelmasta

Raportoi ongelmasta

Schott Die fröhliche Querflöte 1