asiakastilille sisäänkirjautuminen

59 €
Sisältää ALV:n. Ei sisällä 12 € toimituskuluja
Samantien saatavilla
Samantien saatavilla

Tämä tuote on varastossa ja voidaan lähettää heti.

Tietoa lähetyksestä
Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 25.10. - Tiistai, 26.10.
MT
Todella kestävä teline keikoille ja treenikselle
Mika T 19.09.2021
Olen ostanut tuotteen crash-symbaalin telineeksi, jossa kyseinen ständi on toimittanut virkaansa onnistuneesti jo useamman vuoden. Ständi on kestänyt sen ajan hyvin siirtoja ja uudelleen pystytystä, jota teen kun joka toinen viikko siirryn treenikämpältä toiselle, ottaen osan ständeistä ja symbaaleista mukaani uuden setin äärelle. Todella jämäkkää laatua, jota en osannut odottaa tämän hintaluokan telineeltä.

Puomi on lyhyemmän puoleinen, mutta rakenne vankkaa. Muistilukot helpottavat myös omien asetusten löytämistä etenkin itsellä, kun roudaan telineitä paljon.

Suosittelen kaikille!

A
Erittäin hyvä standi hintaan nähden
Tuntematon 09.02.2016
Standissä on hyvännäköiset ja luotettavan oloiset lukitussysteemit ja säätövaraa on hyvin. Itselläni ainakin standi pysyi hyvin vakaasti paikallaan.

Ostin vertailun vuoksi myös Pearlin samanhintaisen standin ja millenium standi oli hieman isompi, raskaampi, tuntui vakaammalta, lukitus oli parempi. Pearlissä oli paremmat cymbalin pehmusteet ja lukitistappi.

Suosittelen

A
Hyvä ständi
Tuntematon 02.11.2016
Tukeva teline. Hyvä hinta/laatu suhde. Huomasi heti kun otti paketin käteen että painoa on eli ei ole mikään heppoinen tellinki. Kelpaa laittaa isommankin pellin tähän keikkumaan.
Suosittelen.