1,40 €

Arvioitu toimituspäivä Torstai, 2.05. - Perjantai, 3.05.
D
Pidän kyllä!
Diggasin 30.08.2017
Mahtavaa, tykkään kyllä daddarion kieliestä! Nyt olen itse siirtynyt Elixir kieliin, mutta ei näissäkään vikaa ole!

P
Hyvä Kakkoskieli
PlayItFastPlayItHard 05.03.2024
Ääni D'addarion laatua.

Omassa ilmatiivissä pussissaan kielessä ei ole tummentumia kuten joskus yhteen punotussa kielisetissä joissakin kielissä.

taipuu hyvin esim myös D-Standard vireelle ja bendaa A3-vireessä (kieli 2 D-vire) mainiosti.

C-Standardille hankkisin paksumman kielen kakkoseksi , mutta tämä menee kyllä oikein hyvin E-Standardiin B-kieleksi.

Itse asiassa Jazzmiehille tämä kestää ykköskielenäkin, tosin erittäin tiukkana.

Mitään negatiivista sanottavaa ei pahemmin ole, paitsi tietysti hieman kalliimpi irtokieli kuin monella muulla ja Tin-Plating tummuu samalla tavalla kuin muillakin.

Muilta osin kieli on vahva, kestää korkeaa jännitettä normaalisti ja soi hyvin ja pitää vireen mikäli kitaran muut säädöt ovat kohdallaan.

Tuntematon 12.04.2016
Taattua laatua. Ei huonoa sanottavaa.