Kaikki hinnat sis. ALV:n

llmainen toimitus. Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 29.04. ja Tiistai, 30.04. välillä.
Loistavat kuulokkeet
Tuntematon 06.03.2015
Nämä kuulokkeet ovat ehdottomasti hintansa väärti. Äänenlaatu on erinomainen ja kuulokkeet ovat rakenteeltaan laadukkaat. Irroitettava johto ja paketissa mukana tulleet kolme johtoa helpottavat kuulokkeiden käyttöä eri tarkoituksiin.

Näihin olen ollut todella tyytyväinen, ja suosittelen niitä lämmöllä muillekin uusia kuulokkeita halajaville.

T
Hyvä ääni näin edulliseksi
Takatukka 26.11.2019
Nämä ovat olleet jo muutaman vuoden käytössä. Ostin muiden hypetyksen perusteella ja olen ollut tyytyväinen. Bassontoisto on napakkaa ja elektroninen musiikki kuulostaa erityisen hyvältä.

Parhaat monitorikuulokkeet hintaluokassaan!
Tuntematon 29.11.2016
Ostin nämä kun olivat tarjouksessa, ja en pettynyt. Ennen näitä olin käyttänyt vain pelikuulokkeita jossa bassoa korostetaan ja ylä ja mid taajudet ovat aika heikkoja.
M50x:tä ei voi kutsua "flateiksi", vähän on alataajutta enemmän mutta ei missään nimessä samalla tavalla kun esm. beats by dre kuulokeissa.

Käytän lähinnä musan kuunteluun mutta myös tuottamiseen sekä miksaukseen.

Plussaa siitä että voi vaihtaa kaapelin (pitkä ja lyhyt) jossa on myös lukitusmekanismi joka toimii hyvin.

Hieman uutena voi kiristää päätä ja korvia mutta muutaman kuukauden käytön jälkeen niitä on mukava käyttää.

Arvosanaksi 9,5/10