Aquarian 18" Performance II Clear

2 Asiakkaiden arviot

5 / 5

Sinun pitää kirjatua sisään, jotta voit arvostella tuotteita.

Huomio: jotta vältymme kuulopuheisiin, epätäydelliseen tietoon tai mainontaan perustuvia arvosteluja, niitä saa tehdä vain asiakas, joka on tuotteen meiltä ostanut.

Sisäänkirjautumisen jälkeen löydät kaikki arvosteltavat tuotteet kohdasta “Arvostele tuotteita” asiakastililtäsi.

Ääni

Työnjälki

1 Arvostelu

Aquarian 18" Performance II Clear
35 €
Sis. ALV. Ei sisällä 12 € rahtikulua
Varastossa
Varastossa

Tuotetta on varastossa ja se voidaan lähettää heti.

Tietoa lähetyksestä
Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 29.04. - Tiistai, 30.04.
1
google translate de
Valitettavasti tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
C
Voller warmer Ton
Claus‘ 18.03.2018
Ich nutze das Fell auf einem Sonor Designer Floor Tom. Bislang hatte ich ein Emperor Fell aufgezogen. Der Sound hier kommt vor allem im Bassbereich voller und wärmer herbei - ähnlich einem Pinstripe, aber doch nicht ganz so abgedämpft. Wirkt zumindest auf meine Ohren so. 18? Toms neigen manchmal dazu sich schwer stimmen zu lassen. Mit diesem Fell ging das ganz easy. Das Fell macht einen vollen, warmen Ton mit wenig Obertönen und lässt meine FT richtig schön voll und warm klingen.
Einziges Manko: Gegenüber Stickspuren scheinen die Performance II Felle insgesamt recht anfällig zu sein. Entsprechend sehen die Felle nach kurzer Zeit nicht mehr neu/ganz so schön aus. Das ist aber nur ein optischer Mangel. Ich spiele diese Felle auch auf meinen anderen Toms seit ungefähr einem halben Jahr und sie klingen ohne Einbußen souverän und sind dabei sehr stimmstabil (mag auch an dem Set liegen).
Von mir eine klare Empfehlung für härtere Musikstile.
Ääni
Työnjälki
0
0
Raportoi ongelmasta

Raportoi ongelmasta

Aquarian 18" Performance II Clear