Zultan 18" Aja Crash

Forventet levering mellem mandag, 29.04. og tirsdag, 30.04.
G
Fantastisk bækken for en overordenlig billig pris
Gingerdrummer 03.01.2018
Jeg har spillet trommer i 4 år og spiller meget rock og funk og forskellige genre og denne bækken giver mig lige hvad jeg har brug for. Den har en rigtig god høj og dyb lyd som passer til rigtig mange genre. Jeg vil gå så langt at sige at den kan perspektivers til en zildjian dark Crash

Som alle andre bækkener skal den lige slås til inden at man kan være helt tilfreds med produktet. Men når man så har fået slået den til, for man et rigtig godt resultat.

Jeg er en ung trommeslager som ikke har alverdens penge at købe udstyr for, men jeg har helt klart tænkt mig at bruge flere penge på Zultan.

Så hvis du er en ung eller erfaren trommeslager, er zultan aja crash et rigtig godt valg som en bækken på budget.

ND
Et ok, Crash bækken...
Nicolai Dahl 23.06.2017
Jeg har lidt blandede følelser ift. det her 18" Crash... Jeg købte oprindeligt også Aja-seriens 16" Crash, men var mere tilfreds med det end det her. Min erfaring har været at 18" Crash bækkenet har nogle irriterende og til dels unødvendige overtoner, og generalt en lidt ringere lyd end 16" crash-bækkenet fra serien. Det kan selvfølgelig bare være at denne dårlige oplevelse kun har ramt mig og lige det enkelte bækken, jeg bestilte. Igen, det er et udemærket bækken til prisen. SÅ! Hvis du lige er begyndt at spille trommer, vil du nok finde, at lyden nok vil være tilstrækkelig til, at motivere dig til at spille. Den lyd man får i den her prisklasse er jo bare som den er, hvilket for nogle kan helt ok.

o
Lækkert crash bækken
oxen66 07.06.2022
Fed lyd fra et godt mærke til billige penge