Thomastik BB111

Afsendelse forventet torsdag, 28.03.
jh
Sprød jazzlyd
jimmy hansen 03.06.2019
Har altid kørt med Elixir coatede strenge både til akustisk og elektrisk guitar. Så fik jeg en Gibson ES-175 1959 VOS Memphis, og den fik disse Thomastik BB111'ere på. De er født til denne form for guitar. Den får den helt rigtige autentiske jazzlyd uden at blive for ulden. Man fornemmer guitarens trælyd. Ved ikke noget om deres holdbarhed, da jeg lige har monteret dem, men de føles lækre at spille på.

G
Soft lyd med touch
Goodleif 10.01.2020
Overraskende. Adskiller sig fra chromes: Lyden er ikke klassisk jazz, den er lidt mindre agressiv og blød. De har ikke omspundet G, de har en anden overflade, som er knap så poleret, og så er de billigere. Spændende alternativ til chromes.

Skønne strenge
Anonym 03.08.2016
Disse strenge kan helt klart anbefales. De var lækre i lang tid, og har kun haft gode erfaringer med dem. Helt klart at foretrække frem for mange andre 11'ere i samme prisklasse og kategori. Jeg købte dem pga. mange anbefalelser på nettet, og man bliver ikke skuffet.
Prøv dem :-)