Thomann Wuhan Tam Tam 65

13

Tam Tam

  • Diameter: 65 cm (26")
  • Weight: approx. 6.7 kg
  • Handmade in Wuhan

Note: Single piece - may vary in colour and sound

Fås siden April 2010
Artikelnummer 238718
salgsenhed 1 stk
Size 26"
Made Chinese
Manufacturer Thomann
Vis mere
2.890 kr
portofrit og inkl. moms
På lager indenfor 9-12 uger
På lager indenfor 9-12 uger

Denne vare forventes på lager indenfor kort tid, hvorefter den kan sendes med det samme.

Information om forsendelse
1

13 Kundebedømmelser

4.5 / 5

Du skal være logget på, for at kunne vurdere et produkt.

BemærkVi tillader kun vores kunder, at afgive en vurdering af det udstyr de har købt hos os. Vi modtager ikke anmeldelser eller vurderinger af produkter fra tredje kilde.

Efter login finder du også i kundencenter under "vurderinger af produkt" alle artikler, som du kan afgive en vurdering af.

lyd

forarbejdning

4 Anmeldelser

google translate de
Der opstod en fejl. Prøv igen senere.
A
naja, ist halt billliger Stoff aus China
Anonym 29.12.2015
obwohl ja die meisten Gongs in China produziert werden, sind die Wuhan TamTam-Gongs ja nicht wirklich die hochwertigsten.
Das merkt man schon beim Auspacken, wenn man die scharfen Kanten mit den Fingern streift.
Auch an der Oberfläche habe ich einige scharfe Scharten gefunden, die wohl bei der Herstellung entstanden sind. Selbst die Löcher für die Aufhängschnur musste ich vorher entgraten da ich Angst hatte, die Schnur würde schnell durchscheuern.

Der Sound ist echt weniger als mittelmässig, wenn ich die Wuhan TamTam-Gongs mit Gongs namhafter Hersteller vergleiche, wird mir schon klar, warum die so billig sind.

Aber ich wusste ja schon vorher, dass ich nicht hochwertige Gongs kaufe
forarbejdning
lyd
4
1
Anmeld bedømmelse

Anmeld bedømmelse

google translate de
Der opstod en fejl. Prøv igen senere.
JP
Genau für Set-Up!!!
JGL Percussion 12.09.2017
Klingt gut und große passt für aufbau beim Jedem Set-up!!!
forarbejdning
lyd
0
0
Anmeld bedømmelse

Anmeld bedømmelse

google translate de
Der opstod en fejl. Prøv igen senere.
M
Meine Meinung:
Markus317 12.09.2012
Der Tam Tam ist absolut super! Klingt gut und sieht gut aus:) Kauft euch aber gleich einen ordentlichen Schlägel dazu!
forarbejdning
lyd
0
0
Anmeld bedømmelse

Anmeld bedømmelse