Kundecenter log-in

• features
  • lyd
  • forarbejdning
forarbejdning
God membran mikrofon PUNKTUM!
Laekerolsen, 04.02.2019
Kort sagt er dette en rigtig god mikrofon til indspilning af vokal/sang, og kan absolut anbefales. Er den ligeså god som mikrofoner til flere gange prisen? Nej, selvfølgelig ikke, men den er alligevel mere end god nok, til et hjemmestudie, hvad enten det er demoer eller regulære pladeindspilninger.

Jeg bruger den til indspilning af sang, og der er den perfekt, da den optager alle de små nuancer i den menneskelige stemme, samt alt andet der foregår rundt om en. Såsom knirkende gulve, svag hosten eller indånding i tilstødende rum, så husk at der skal være fred og ro rundt om dig, når du optager vokal med denne mikrofon.

Den er bygget solidt, men med alle mikrofoner af denne type, skal man være lettere overforsigtig når man bruger dem. Der følger en vejledning med, som man bør læse, hvis man aldrig har ejet en membran mikrofon før. Lad være med, at smide rundt med den, og lad den aldrig ligge et sted, hvor der er er store temperatur svingninger, eller et sted der er fugtigt.

Så med logik for burhøns kommer man langt.

Positivt: Ekstremt følsom, og opfanger al lyd i nærheden af den. Perfekt til optagelse af sang.

Negativt: INGENTING.

forarbejdning
Er t.bone det bedste og billigste på markedet?
Otua Jenkins, 10.03.2021
Jeg er overrasket over hvor god en mikrofon til 300-400 kroner er, for så lav af en pris. Det var min første mikrofon nogensinde og jeg har optaget en masse sange på den, alt i alt er jeg tilfreds. for der har været en oplevelse.

Fine Microphone
SJHansen, 20.04.2021
Jeg købte dem efter at have set og hørt den på youtube, god bygge kvalitet, Jeg er bare en glad amatør, så er nok ikke den rettet til at vodere lyden, men de virker godt i mine øre, sammen med et behringer u-phoria umc202hd interface.

forarbejdning
God og specielt til prisen.
MudZilla, 02.01.2019
Den er super god og optager både rent og præcist. Jeg vil dog anbefale at man tænker over placeringen, og om man skal invisterer lidt i lydisolering af rummet, da den optager rigtig godt, og derfor opfanger meget støj fra vægge og naboerder leger i haven.

Super god :)

Fin mikrofon til prisen
Eriksen82, 04.04.2021
Der findes mange bedre mikrofoner end denne, men til prisen kan man ikke finde noget bedre

Super nem mikrofon
Juelsm, 30.10.2020
Jeg snakker rigtig meget på discord og udover det streamer jeg. Det er en super god start mikrofon hvis streaming er noget man er interesseret i, men det er også bare tilfredsstillende at have en god mikrofon når man snakker/spiller med sine venner.
Lyden er i god og den er super nem at sætte op. Dejlig, overskuelig mikrofon.

Prisbillig rigtig god mikrofon
SC 400, 05.02.2020
Jeg bruger den i studie og har sammenlignet den med andre dyre modeller. Den er en meget værdig modstander!

Rigtig god discount mikrofon
Johnse, 16.04.2020
Til prisen kan det ikke gøres bedre, så overordnet giver jeg topkarakter, men de enkelte punkter må nøjes med næst-bedst. Arbejder dagligt i et dubbing studie, hvor Neumann U87 er standarden...

Super fin mikrofon!
Johannes B, 27.04.2017
Jeg synes det er en mikrofon i helt fin kvalitet - ikke i top heller ikke i bund. Jeg bruger den til vokal optagelser, og der kunne man måske godt have brugt en der opfanger lidt flere detaljer, men med mit bugdet passer det så fint, og det er ikke fordi lyden er grumset eller dårlig på nogen måde. Jeg tror også det handler meget om hvilket lydkort der bruges.

Jeg kan anbefale den til alle der gerne vil have en ordentlig studiemikrofon, men som ikke har helt vildt mange penge - for den er jo til at betale i forhold til nogle af de tungere drenge.... :)))

God begyndermikrofon
03.01.2017
Købt til og brugt af min nevø som er begyndt at indspille lidt.
Laver udemærkede optagelser af akustisk guitar og vokal - men mangler self lidt for at blive rigtigt godt.

Vi har ikke oplevet megen egen støj, hvilket må siges at være fint for en mikrofon i denne prisklasse

Fin start mikrofon
24.01.2017
Skulle bruge en billig og god condenser mikrofon til mit hjemmestudie, og må sige denne SC 400 overraskede mig positivt, opfanger fint de mindste detaljer og hvis rummet man optager i ellers er godt optimeret akustisk så går man ikke galt i byen...

369 kr
Inkl. moms plus 60 kr forsendelse
Tilgængelig
Tilgængelig

Varen er på lager og kan afsendes med det samme.

Information om forsendelse

Forventet levering mellem onsdag, 29.09. og torsdag, 30.09.

Kontaktperson
Tlf: +49-9546-9223-30
Fax: +49-9546-922328
Online-guide
Large Diaphragm Microphones
Large Diaphragm Microphones
They pick up any sound! In this guide, we have tracked down the most popular condenser microphones for you.

Download

Video