Superlux HD-681

• lyd
  • bærekomfort
  • forarbejdning
forarbejdning
Great value for low price !
LJ-Denmark, 08.04.2020
I bought these as an extra set for the garden. I am totally blown away. These are soundwise quite close to AKG241. A little more crispy top, a little smaller cups, you cannot buy new cable, but for 20 EUR I will say this is an absolutely winner. I am VERY positively surprised.

Orderproces and delivery went just as smooth as usual - even though we are in very unusual times right now.

Amazing...

AKG Discount
Johnse, 07.06.2021
Manglede en hovedtelefon med lav impedans og købte denne i 32ohm, hvor jeg ikke havde behovet for "originalen" fra AKG (ellers foretrækker jeg Beyerdynamic). Den er fortrinlig og gør det også godt som monitor ved vokalindspilning mm.

Overraskende gode
JesperJ, 30.04.2020
Jeg fik dem som del af et bundle med et andet produkt (trommesæt). Til prisen er de forbløffende gode. Altså, forbløffende! De føles ikke skrøbelige, men næppe heller solide. Jeg ville ikke have dem på i træningscenteret, men til en løbetur går det nok. De er enormt behagelige at have på, og det lange kabel gør dem velegnede til monitorering under tracking i (hjemme-)studie.

De har et meget tydeligt boost nede i bassen, men de forekommer mig stadig rimeligt klare i toppen. Det er ikke en hovedtelefon til at mixe på, men kan nok fint bruges som proxy reference for "consumergrade" hovedtelefoner.

Overraskende gode til prisen, men selvfølgelig ikke en hovedtelefon i verdensklasse.

forarbejdning
Bedre end jeg havde forventet
Audiofil musikelsker, 27.11.2020
Jeg købte Superlux HD-681 uden egentlig at forvente noget særligt, med dens lave pris tænkte jeg egentlig at den kunne fungere som reserve høretelefon. Til min store overraskelse var lyden fra dem fantastisk, fra første sekund kunne jeg høre at de kunne noget særligt. De har en excellent dyb bas uden at være svulmende, klar mellemtone, fremragende diskant og en fornemmelse af luft omkring instrumenterne, dertil er de nemme at drive og spiller højt uden at forvrænge. Jeg ville købe dem igen!

Good Headphone
Jon Legaspi, 04.12.2018
I purchase these just in case my AKG K271 give up unexpectedly and to my surprise, this headphone sounds good, well built and very affordable.

Pros:
1. comfortable & light - good in longer period of time in my home studio, a friend to my ears
2. well built - the cable is robustly thick and headphone structure is solid
3. affordable - quality, performance and functionality, way too good for its price

Cons:
1. From the mid range to its high frequencies, it's a bit unequal to its low end and sometimes can be overwhelming.

Over all, it's a good affordable option. Good buy, a good buy indeed!

forarbejdning
Klart en af de bedre til prisen...
Ze0xr, 12.01.2021
Har haft et par stykker af denne type, hvis du bare skal have et simple et, så er dette klart et godt valg

forarbejdning
Man får hvad man betaler for
Eriksen82, 15.10.2020
Hvis du står og mangler et par billige høretelefoner til at lave beats eller optage ting i dit soveværelse, så er disse høretelefoner perfekte. Lyden er ikke voldsom god, men heller ikke dårlig og så koster de i øvrigt ingenting

Gode hovedtelefoner til småpenge
Gabriel Cornea, 31.01.2018
Jeg har købt dem sammen med et elektronisk trommesæt, men jeg bruger dem med stort set alt i studiet.

Det gode:
Gode holdbare hovedtelefoner til småpenge. Ret behagelige at have på, også i længere tid, god lyd og god lydisolering. Baslyden er fantastisk. Ledningen er god kvalitet og adapteren skrues på og er guldbelagt. Selve ørestykkerne ser holdbare ud og de kommer ikke til at gå i stykker snart. Steampunk design som jeg elsker.
Det som kunne være bedre:
Kablen kunne godt være lidt længere.

Ajunngillat.
Jens Gustav, 10.11.2020
Trommi sætsinut ilaasut ajunngillat atussaapput.

Great for the price
JBang, 07.01.2021
I have been using these for between 2-12 hours a day for the last 2 years and they are still as comfy as the beginning. For my head shape i have no issues with hurting ears even after 6 or more hours of wearing. Surrounding sound will be auditable at lower volume which i like since it stops me from yelling when not able to hear myself.

So much value
R Petersen, 16.05.2019
With these headphones you really get value for your money. They play all sorts of music with clarity and in my opinion they are better than most bass hyped main stream headphones you see everyday. If you want a good pair of headphones on a budget, then this is your choice.

Good sound
ronenisraeli, 15.12.2020
Recommended to amateurs studio. I use them many years and for me that are perfect

SuperLux-us...
Mixter.dk, 07.11.2017
De er mega fede at se på & lyder sgu fint for mine tinnitus befængte øre :o)

Tip top
02.04.2016
Vi har brug Superlux hovedtelefoner en del år nu og vi er særdeles tilfredse med hvad vi får for pengene.

De fleste af dem vi har er af denne model og stikket i en af dem er gået i stykker.... men er også blevet brugt rigtigt meget i flere år.

Fantastisk hovedtelefon til prisen
19.08.2016
Jeg er meget begejstret for disse hovedtelefoner. Fortræffelig lyd til prisen og fantastisk komfort. Jeg bruger dem gerne i timevis ad gangen dagligt på mit kontorarbejde, uden at ørerne bliver trætte. Som sagt fortræffelig lyd til prisen - men prisen er også meget billig. Man kan godt høre at driverne ikke er i 1000+-kroners klassen. Konstruktionskvaliteten er fin så længe de ikke bliver smidt alt for meget rundt med, men jeg kan godt forestille mig at de går i stykker ved hårdhændet brug over længere tid.
Alt i alt leverer de meget mere end man betaler for, men ikke mere end man kan få for f.eks. 10 gange så mange penge - rimeligt nok!

Lækker lyd til prisen
Kimse, 07.08.2020
Super bas og stadig nuanceret lydbillede.
Kvaliteten kunne være bedre, men prisen taget i betragtning, kan man ikke forlange mere.

Spiller over prisen
MortenFraOdense, 05.11.2019
Disse hovedtelefoner fik jeg anbefalet af en ven og de overrasker virkelig. Jeg synes de lyder godt.

forarbejdning
Rimelig solid lyd til prisen
MatthiasHH, 29.04.2019
Kan godt mærke at bygge kvaliteten ikke er den bedste, men lyden er sublim især til den pris.

forarbejdning
Rigtig gode studio headphones til prisen
slobo, 18.07.2019
Sidder godt og lyder godt. Perfekt til øvning og studie. De er ret store og ret usmarte, men netop derfor sidder de godt. Ledningen er lang nok.

Til det lille budget
27.10.2016
Hvis du har et snævert budget vil jeg anbefale denne. Da den har den lyd man som udgangspunkt har brug for. Den magler lidt i basen, men er ellers meget fin.

Good headphones
28.04.2016
I have had these for 3 years with no problems. I dont know much about soundquality, but they are comfy and light and fit my big head. Much better than other headphones around this pricetag. I would buy them again.

Superlux HD-681

189 kr
Inkl. moms plus 60 kr forsendelse
Tilgængelig
Tilgængelig

Varen er på lager og kan afsendes med det samme.

Information om forsendelse

Forventet levering mellem fredag, 18.06. og mandag, 21.06.

Del dette produkt
Fax: +49-9546-922328
Online-guide
Headphones
Headphones
Headphones are basics for any studio or DJ. But not all headphones are created equal.
Online-guide
Home Recording
Home Recording
Home Recording can be very complicated. We're here to offer some advice!

Download

Testresultat:
iZotope Community Appreciation Bundle

iZotope Community Appreciation Bundle (ESD); plug-in bundle; contains 11 essential tools for audio editing and creative music production; consists of Nectar Elements, Neutron Elements, Ozone Elements, RX Elements, BreakTweaker, Stutter Edit 2, Iris 2, Trash 2 as well as Exponential…

(3)
DSM & Humboldt Simplifier DLX Amp/Cab Sim

DSM & Humboldt Simplifier Deluxe Amp/Cab Simulator; Effects Pedal for Electric Guitar; Pre-Amp, Power-Amp and Cab-Simulator; all Analog 0 Watt Dual Channel Amp, with Cab Simulator, multistage Reverb, and versatile connectivity options; All, in an extremely small format; 2 Studio…

(2)
Quilter Superblock US

Quilter Superblock US, Solid State Pedalboard Amplifier for Electric Guitar; Three Classic US Amplifier voicings: 60 Tweed, 62 Blonde & 65 Black; comparable power to a 25-Watt Tube Amp when powered by the supplied PS-24 Power Supply or 1 Watt…

Casio CT-S1BK

Casio CT-S1BK Keyboard with Piano-Look - 61 touch-responsive keys, 64-note polyphony, AiX Sound Source, 61 sounds, Reverb, Chorus, Delay, DSP, Master EQ, Volume Sync EQ, connection to free Chordana Play For Keyboard App, Midi, transpose, metronome, midi record, headphone/line stereo…

Polyend Tracker AE Legowelt

Polyend Tracker AE Legowelt; Limited Artist Edition; individual design; incl. orig. project files and sample packs;, Stand Alone Hardware Tracker; Step Sequencer & Song Arranger; Sampler (Forward, 1 Shot, Backward, Ping-Pong); Granular Synthesizer; Wavetable Synthesizer (compatible with Ableton Wave and…

RAV Vast D Major red

RAV Vast2 D Major red edition, D3/ G3, A3, B3, C#4, D4, E4, F#4, A4, Handpans-inspired steel tongue instrument, 2mm Steel, diameter 51cm, hight 17cm, weight 5,9kg, incl. bag

(39)
Blue Microphones Yeti Blackout

Blue Microphones Yeti Blackout; Multi-Pattern USB Kondensatormikrofon für Recording und Streaming; three 14 mm condenser capsules with four different polar patterns; polar pattern: cardioid, figure-eight, omnidirectional, stereo; frequency range: 20Hz - 20kHz; max. sound pressure: 120 dB (THD: 5% 1…

Fender SQ Affinity P Bass PJ CFM

Fender Squier Affinity Precision Bass PJ Charcoal Frost Metallic; Electric Bass, Affinity Series; Body: Poplar; Neck: Maple; Neck Mount: Bolt On; Neck Form: C; Fingerboard: Laurel; Inlays: Pearloid Dots; 20 Medium Jumbo Frets; Nut: synthetic Bone; Nut Width: 41,3 mm…

(1)
Line6 HX Stomp XL

Line 6 HX Stomp XL; Multi Effects Pedal for Electric Guitar; Exceptional sound quality with 123 dB dynamic range, features the same SHARC DSP chip and HX models as the Helix, eight capacitive touch footswitches with colour-coded LED rings, 300+…

(2)
Thomann Cats Kalimba Brown

Kalimba Made of Mahogany, 17 Tines tuned in C major, Sound hole in the shape of two cats, Colour: Brown, Includes strong case, tuning hammer, and cleaning cloth

Polyend Tracker AE Pete Cannon

Polyend Tracker AE Pete Cannon; Limited Artist Edition; individual design; incl. orig. project files and sample packs;, Stand Alone Hardware Tracker; Step Sequencer & Song Arranger; Sampler (Forward, 1 Shot, Backward, Ping-Pong); Granular Synthesizer; Wavetable Synthesizer (compatible with Ableton Wave…

(4)
ESP LTD B-4E M NS

ESP LTD B-4E M NS, 4-string electric bass, Body: Mahogany, Construction: Neck-Thru, Scale: 34", Neck: Mahogany / Maple, Fingerboard: Ebony, Bridge: LTD BB-604 String Thru, Tuners: LTD, Frets: 24 XJ, Hardware: Black Nickel, Neck Pickup: ESP Designed SB-4N, Bridge…

Giv feedback
Feedback Har du fundet en fejl eller har du kommentarer til denne side?

Tak for din feedback! Vi løser problemet snarest muligt.