portofrit og inkl. moms

Afsendelse forventet fredag, 26.04.
JO
Perfekt..... når den virker.
John Olsen 25.11.2022
Den bliver ved med at slå fra og til på tilfældige tidspunkter. Nogle gange virker den i måske 15 minutter, og så begynder den igen at slå fra og til igen. Jeg har skiftet kabel og jeg har sendt produktet retur og har fået tilsendt et nyt lydkort. Jeg ved ikke hvad problemet er, men det er rigtigt frustrerende især når jeg ikke kan få pengene igen.

M
Schweizerkniv af et interface
Meos2 10.01.2024
Det er lidt et scoop med Yamahas rumklang og eq/kompressor DSP indbygget med en latency på mikrosekunder. Det kan tydeligt mærkes/høres ved sang og instrumenter. Bare den funktion er alle pengene værd.
Jeg ved ikke lige hvorfor de roser D-PRE mikrofon indgangene.
De er ikke særligt støjsvage, og lyder som en lidt tynd omgang (man bliver lidt D-Pressed). Hvis man sætter en kvalitets preamp på før (transformer), så kan jeg ikke brokke mig. Htlf's udgangen lyder godt, men der skal bruges en 32 Ohms Htlf. Til Ipad virker DSP også fint og kan justeres med eget IOS program. Det er et setup jeg bruger hele tiden til øvelokale musik med Ipad som trommer og bas direkte ind i en af mikrofon indgangene, som så kan justeres separat med mix kontrol knappen. Det er super fedt.

J
Bedste interface jeg har brugt til dato
JLSH 10.04.2022
Efter at have prøvet nogle forskellige løsninger med computerlyd før i tiden, er det her det bedste jeg har prøvet. Der er ikke noget bøvl med det, det virker bare som det skal. Det er også fest med ekstra funktioner som dsp effekterne.