Rockstand RS 20863B Guitarstand

Forventet levering mellem fredag, 26.04. og mandag, 29.04.
C
Næsten perfekt.
CISPLAT1N 30.11.2018
Næsten perfekt. Fordi jeg kunne have ønsket mig at det havde været 11-way, men jeg kunne ikke finde et sådan på siden. Det virker 100% stabilt som 9-way. Så jeg tror godt at man kunne have lavet et 11-way med et ekstra ben på midten.

Men blev det altså det her og jeg er absolut tilfreds med det. Kassen det kom i havde fået et par huller og UPS manden var lidt nervøs for om produktet havde taget skade og han havde derfor allerede skrevet til, Thomann går jeg udfra.

Produktet fejlede dog ikke noget på nogen måde.

Lige nu har jeg 4 elektriske guitarer, 3 elektriske bas guitarer og en enkelt akustisk jumbo guitar stående i det. Som der også står er det ikke til akustiske guitarer og den fylder to pladser, men kan stadig stå der uden problemer.

Befolket kan stativet naturligvis ikke flyttes rundt på så nemt, men det havde jeg selvfølgelig heller ikke regnet med. Pointen er at det er nu fyldt op og det fungerer som det skal.

Jeg har ikke noget negativt i forhold til stativet at byde ind med. Bortset fra det med at jeg ville ønske man kunne have fået det 11-way, men det kan man altså ikke.

Så plus hele vejen herfra.

OP
Foam wears off
Oli P 20.04.2017
The stand itself is ok for stationary use...like I do in my studio.
But the foam is of a really poor quality, and simply wears off both on the base and the sides.
I can't find any replacement foam, so I'll try to find some tube insulation foam or something.
But this is not a product I'd recommend.

J
Does the job
Joenner 28.05.2018
This Multi-Stand can really save you some place, when you have to many guitars

C
Godt og stabilt stativ
CLA 15 MCE 03.11.2017
Et rigtig godt og stabilt guitarstativ til både elektrisk og akustiske guitarer.
Kan helt sikkert anbefales

S
The biggest I could find on thomann,
SimonDK 14.07.2017
This stand is alright, but I wish that it was longer and had more space between each slot. Especially for big western guitars that take up more space.