Millenium Go-Kart Solo

Afsendelse forventet lørdag, 30.03.
MM
Kompakt, stabil og fin pris
Mads MJ 25.06.2020
Jeg startede med en Go-Kart Truck XL, men den var for stor til nogle ting. Denne Go-Kart er kompakt og ret stabil.

Stabiliteten er jeg ret vild med, men jeg kunne godt bruge 10cm mere i "håndtaget" så man kan køre med vognen med en mere sund krops-holdning. Der giver jeg så kald på nogle kompakte dimensioner...

Da jeg modtog Go-Karten, sikkert indpakket og det hele, var den umiddelbare oplevelse at den virkede svær at få klappet ind og ud.
Der skulle nok bare lidt rutine og flere kræfter til. Det er ikke et problem i dag

Efter kort tid gav den pal op, der sætter sig ved udtræk af "håndtaget". I dag bruger jeg ikke det teleskop-udtrækket i håndtaget. Det er fikseret - stadig ret kompakt :)

– Et reelt problem med denne vogn, som nok er en produktions-ting, er de skarpe plast- og metal-kanter, under transport af vognen.
Det er værd at påpege, men nok mest et problem, hvis den skal fragtes på eksempelvis et passagersæde, eller kommer i kontakt med paneler eller polstring.

– Skumgummi-håndtaget er måske også en ommer, men igen... vognen er i den billige ende og den gør bestemt arbejdet! Jeg er tilfreds med mit køb!

MA
Rigtig god til prisen!
Magnus Alstrup 27.07.2022
En solid lille vogn, der har fragtet mit Nord Stage (88) og MicroKorg en del kilometer efterhånden.
Man skal lige lære den at kende først:
Man skal lægge kræfter i, for at hive i snoren der klapper den nederste bøjle ud.
Vognen har nogle lidt skarpe kanter, som kan give ridser i sarte materialer.
Derudover er håndtagets højde for lav til mig(jeg er 193 cm høj), så jeg kommer til at gå i en træls krum position med den.

MEN jeg bruger bare vognen til at transportere mit keyboard på i en softbag(hvor hjulene har givet op) spændt fast med cykelelastik eller laststrop, og her trækker jeg det hele i softbaggens håndtag, hvilket fungerer meget godt. Faktisk kan vognen samtidigt holde en synthesizer eller et sammenfoldet stativ og bænk. Det skal bare spændes godt fast!

Der kan også lige være to-tre fastspændte kasser øl på den, hvis man som mig er på gåben.

Fin lille vogn, som jeg er meget glad for.