M-Audio SP-2

Afsendelse forventet torsdag, 28.03.
N
Vildt god pedal til pengene!
Noergaard 22.02.2021
Da jeg læste anmeldelserne og så prisen på denne pedal, tænkte jeg, at det kan man aldrig gå helt galt i byen med. Efter modtagelsen, må jeg sige dette holder stik. Har altid haft pedaler i 300-500 prisklassen som bruges ganske hyppigt til jobs og privat. Denne pedal lever op til samme forventninger, men til under den halve pris!

Det eneste meget lille minus er, at pedalen er en smule tynd i det på det lange led, og det mister den lidt afbalancering ved, men da jeg altid sætter mine pedaler fast med gaffa, er dette absolut intet problem. Tværtimod. Der skal mindre gaffa til nu.

Alt i alt: Kvaliteten på denne pedal er alt for høj ift. prisen!

JW
Gør det den skal
Jakub Wludarski 22.11.2020
Bruger det til mit Arturia Keylab Essential 61 som sustain pedal.

Den virker fint. Ser godt ud, og glider slet ikke på mit trægulv. "Følelsen" på fjederen er også meget god. Den er ikke for hård at træde på men heller ikke så let man kommer til at trykke tilfældigt. Den kommer med en beskytter på pedalen, så den ser fin ud når man pakker den, men man kan også bruge det som cover hvis man vil spille med sko på uden at lave ridser på den.

L
As good as it is described
LasseAhlberg 26.02.2021
This pedal fits the bill! It is exactly what you wanted when you needed a sustain pedal for your piano. It is really that simple.

DG
igen en pris der burde være umulig !
Den Grumme Mikkel 07.11.2020
Pris og kvalitet hænger bare ikke sammen ! Denne pedal burde koste det dobbelte !

J
Works great
JThorn 27.12.2023
Not much to say, it's cheap, nice looking, stays in place on the floor, and works fine. I'm very satisfied with the purchase, and it's much better than the other sustain pedals I've tried, that either slide around, or don't have a satisfying travel to the pedal.

M
Plug and play
Mesterton 10.12.2018
Gør præcis hvad man forventer en sustain-pedal skal kunne. Leveres med en lys plastikkappe på selve pedalen. Den er ment som beskyttelse men kan også bruges hvis man ønsker et andet "grip". Føles solid og griber godt i gulvet.

TD
Fungere fint
The Danois 19.09.2020
Fungere som den skal.

Y
Yinn 11.02.2019
Den er god og virker i lang tid, men hvis den bliver flyttet rundt for meget går ledningen i stykker. Lidt tung, så den vipper ikke når man træder på den.

B
Perfekt!
Basmikkel 26.12.2022
Helt perfekt sustain pedal- Lige det jeg manglede til mit keyboard. Blød og god til de genre jeg spiller.
Nemt at sætte op - idiot sikker ;)

t
super good
thecopenhagen 02.06.2021
super nice, works as intended, robust and cheap.