Alle priser inkl. moms

Gratis levering. Forventet mellem mandag, 29.04. og tirsdag, 30.04.
JS
Jamie Smith 07.11.2017
Jeg ledte efter en akustisk guitar forstærker med mikrofon indgang, så jeg kunne lege med en fornyligt erhvervet loop pedal. Da jeg fandt denne amp fra Marshall (som har været mit go-to mærke med mine elektriske guitarer) var jeg allerede solgt. Et hurtigt og simpelt køb og to dage senere, ankommer denne (og en håndfuld andre sager jeg havde bestilt) på en lørdag formiddag i mod alt forventning. Altid god service.

Teknisk: Der er rig mulighed for at kontrollere lyden. Der er to indgange, den ene med jack indgang og den anden er lidt en joker, der både har jack, AUX og XLR (MED phantom power). Forstærkerens tilførte effekter kan nemt blandes mellem de to kanaler og den indbyggede anti-feedback virker perfekt til live situationer - især når mikrofonen er sluttet til forstærkeren stort set hele tiden i mit tilfælde.

Selvom ampen i første omgang var købt til eksperimentering med loop pedal, bliver den også jævnligt brugt både til performance på gaden og mindre koncerter (det er dog også super nemt at tilslutte den til et større setup og blot bruge den som monitor i disse tilfælde).

Alt i alt (TLDR): FANTASTISK amp, kan varmt anbefales!

KB
Fantastisk
Kasper Buch 03.07.2018
Forstærkeren overrasker virkelig og lever særdeles op til sin pris.
Jeg sparer både tid og kræfter ved at bruge Marshall AS50D da jeg kan køre vokal og guitar ud ad samme enhed.
Kan anbefales til alle solister.