portofrit og inkl. moms

Afsendelse forventet fredag, 26.04.
J
God lille rørforstærker
JensWel 18.08.2020
Det er en god forstærker, der kan spille meget højt. Jeg har to, der sidder efter en TC Nova, der har en hjemmelavet dual tube pre-amp foran. Et ret simpelt set-up, der giver en bred lyd til mange stilarter. Den ene forstærker kom med et defekt rør i indgangen (ingen lyd) , men efter en kort forklaring og billede af fejlen, sendte Thomann et nyt rør - Tak, det var hurtigt og professionelt. Jeg kunne dog spille, da jeg havde reserve rør af samme type. Forstærkerne står i et studie / øvelokale, hvor de uden problemer får min guitar igennem akustiske trommer, stort bass anlæg, kraftigt sanganlæg og andre guitarister. Live første gang var et lille , men udendørs gig - hvor det også bare virkede - altså uden at forstærkerne kom igennem sanganlæg. De lyder også godt uden noget som helst, bare cranket op, den ene med clean-agtig lyd og rum , den anden drevet fra effekt send'et og med meget mere drive og mindre rum - prøv det - det giver en fantastisk stereo.

J
Incredibly value for money
JesperJ 16.10.2021
Sounds wonderful, has an fx loop and real spring reverb. The celestion speaker sounds great.

As an at-home or recording amp it is great. I find it slightly blues jr-ish for reference.

Running it completely clean makes it a great and warm pedal-platform. Dialing gain in sounds great. I usually set it slightly crunchy. It's not a high-gain amp.

The built in spring reverb is a real spring reverb in a tank. Great stuff at this price point.

I'd recommend it to anyone looking for real tubes to use at home or for recording. You can do gigs with it, but not large venues. It will be more than enough for pub and small club gigs.

T
Excellent tube amp for the price
Thomn 31.01.2021
I have tried many amps (used and new ones) and can say that you really don't feel deceived if you buy this amp. Tube amps are expensive and not worth the money in my opinion but not with this one. I didn't return this one and did not feel like money was wasted …

Its everything you would want in an 15W tube amp. FX loop, Reverb, Connection to other speakers, built in attenuator 1W-15W...

3 things I don't like are that the speaker is not connected with 6.3 jack to the amp so its not possible to use your own attenuator. The power cable is permanently connected too. You would probably want to change the unbranded tubes/speaker even through they sound decent.

Harley Benton is the best company if you don't want to pay 3x extra for the names like Fender and still get good quality instruments.

B
Rigtig fed øve forstærker, og til mindre gigs
Bossen 07.12.2021
Den gør det den skal!! Og til en overkommelig pris

R
Lækker billig røramp
Redneck 26.07.2022
Jeg spiller normalt på Fender GTX 100, men jeg købte denne røramp til mine pedaler. Den har overrasket helt vildt, er meget glad for den. Det eneste jeg ikke bryder mig så meget om er den forkromede frontplade, den er svær at aflæse teksten på.

W
WillyH 18.05.2021
Jeg har lige modtaget en Harley Benton TUBE 15 Celestion forstærker, vauo den lyder godt total ren i tonen ingen susen eller støj når den bliver tændt, jeg er meget overrasket, en fantastisk forstærker til en overkommelig pris, 5 stjerner fra mig. Willy

P
Sådan Thomann
Pma1964 16.02.2020
Nu kan alle få en rør forstærker med fantastisk lyd og så ligner den one million så skal vi bare have et kabinet i samme farve og størrelse og derefter muligheden for en top
Ps. Købte nogle løse groove rør med men har endnu ikke skiftet dem da den lyder så godt.
Og er man til stereo opsætning så er det bare køb køb

B
Bedre end fender blues junior.
Billybopcats 06.07.2020
Jeg har en fender deluxe reverb og fender hot rod deluxe og denne Harley Benton kan sagtens være med, så det er min nye master amp.

PM
Fed lille rørforstærker
Per M 25.01.2021
Super fed lille rørforstærker. Lyden er til gengæld stor. Fin bund og top i lyden. Og med en fin fjeder rumklang. Den kan sagtens tåle sammenligning med en Fender Junior. Den lever bare fuldstændig op til mine forventninger. Og prisen er der slet ikke noget at udsætte på.