Alle priser inkl. moms

Gratis levering. Forventet mellem mandag, 29.04. og tirsdag, 30.04.
BS
Min køkken spade
Bjørn Sk 29.04.2022
Fed lille spade med den typiske varme lyd fra P90 pickupperne.
Finishen er 8 af 10, der er nogle små hakker i gribebrættet, og lidt tynd maling.
Bridge pickuppen sidder meget lavt, selv efter at strengehøjden blev justeret ned, noget jeg delvist løste ved at pille pickuppen ud og lægge nogle små skiver ind under fjedrene for pickuppen.
Selv om afstanden stadig er lidt stor, er balancen nu fin mellem bridge og neck.
Broen er en wraparound type med intoneringsmekanikken på toppen. Deraf den store afstand til bridge pickuppen.

Elektronikken fungerer udmærket med god respons på volume og tone, lige som switchen for pickup valg fungerer fint.

Det er en meget letspillet guitar, især hvis man lige får justeret stængehøjden lidt ned ( hvilket er meget nemt selv at gøre). Rigtig sjov sag til morgenkaffen, men kunne sagtens se den til et job eller tre, den kan både rocke og give den runde bløde rene lyd.

Gribebrættet er indfarvet med noget sort farve ( træsorten som er brugt er oprindelig rødlig), dette smitter lidt af, jeg håper det går over efter noget tid.

Stemmemeanikken er set bedre, det kan være det er en af de ting jeg kommer til at opgradere senere.

Igen, det er en Harley Benton, jeg syntes man får meget guitar for pengene, og til den pris ser jeg lidt stort på de få minusser der er.