Alle priser inkl. moms

Gratis levering. Forventet mellem onsdag, 24.04. og torsdag, 25.04.
TN
Fed Bas til den pris.
Thomas Nordbjørn Musiker 13.09.2019
Harley Benton overrasker det må jeg sige...(igen) når jeg kigger på denne Bas med lup.. så det ikke et intrument til en million... men den virker...! samtlige skruer er blevet efter spændt.. et par af båndne hade krater og måske ligger de lidt for højt nogen steder.. det er nok en smags sag... den virker lidt "ustabil" i halsen. oversiden af halsen kunne godt være slebet bedre... nu får vi se hvor lang tid den holder. Men jeg er ikke bleg for at bruge den på job. Jeg er glad for thomanns indstilling til global bæredygtighed. det trækker op! Jeg syntes godt at thomanns indpakninger generalt kunne forbedres også miljø mæssigt. "flamingo" Skum er bare Yt! man må kunne finde på noget bedre...

Virkelig, virkelig god bas.
Anonym 06.04.2016
Efter et par semi skuffelser med Harley Benton guitarer(en 8 strenget guitar og en fretless bass)er jeg nu klar til en ovenud begejstret anmeldelse af en Harley Benton guitar.

Alt er i orden på denne bas så vidt jeg kan vurdere. Jeg har kun lige spillet på den en times tid, men hold op, hvor er den lækker og sikke en lyd.

Min laptop i hjemmestudiet gør lidt vrøvl, så jeg har været nødt til at teste den over mit stereoanlæg, gennem EZ mix fra min desktop. Det lyder monster godt. Jeg har aldrig før prøvet at spille på en bas med en dyb B streng, men den er MEGET dyb. Jeg synes jeg bliver lidt svimmel og jeg kan i hvert fald mærke det i mine fødder når jeg skruer op.

Det er helt vildt synes jeg. Jeg kan slet ikke vente med at komme i gang med at bruge den i hjemmestudiet.

Jeg er godt klar over at det er lidt tidligt at skrive en anmeldelse, men jeg er simpelthen så glad lige nu at jeg blev nødt til at fortælle det til nogen.

Guitarens setup var rigtig godt lige ud af kassen. Jeg var nødt til at hæve B og E strengen lidt, så de ikke bare klaskede imod gribebrædtet. Det tog et lille minut.

Apropos gribebrædtet. Det er jo en fryd at spille på, minder mig meget om et Ibanez gribebrædt til guitar. Meget "tyndt" og man kan fanden tage mig spille hurtigt uden problemer.

Dette er et fantastisk instrument på alle måder. Jeg er mega tilfreds.

Udover denne bas har jeg også en Squier P bass og en Yamaha RB374.

Denne Harley Benton er længder bedre, meget bedre.

Spilbarhed og lyd er de to vigtigste ting. Harley Benton vinder på begge fronter over mine to andre bas'er.

Finish er i modsætning til mine to andre Harley Benton guitarer, næsten perfekt på denne her. Eneste minus jeg kan se er at selve hovedet og halsen er af to stykker træ, det er meget normalt på guitarer, på denne bas er det ene stykke træ dog voldsomt meget mørkere end det andet. Det ser ikke nødvendigvis pænt ud, men for min skyld kunne guitaren være lavet af gammelt brugt toiletpapir, når bare lyden og spilbarheden er så god som den er her.

Volume og tonekontrol knapperne er virkelig gode og lækre og i modsætning til mine to andre Harley Benton guitarer er stemmeskruerne på den her superlækre.

Bas'en er nem at spille på og jeg rockede afsted derudaf fra stikket var sat i. Intet problem med seks strenge overhovedet ikke.

Som altid kan Thomann bare det der med at pakke varene man bestiller, trygt og sikkert.

Jeg er simpelthen så glad. Tak Thomann :)