Ernie Ball 2221

4.7 /5
  • lyd
  • forarbejdning
forarbejdning
Let the good times roll...
BorisSGD, 23.08.2019
Som altid med Ernie Ball, er det en fornøjelse at skifte strenge på sin guitar. I sær med disse helt igennem lækre strenge.
Lyden er "jangly" men stadigvæk med en fin bas.
Jeg plejer at bruge 0,11, men har på det sidste brugt 0,10 på min Stratocaster, og jeg har ikke fortrudt.

EDIT: Jeg har fortrudt, og er gået tilbage til 0.11. Det ændrer dog ikke ved at de her strenge er fantastiske. Jeg foretrækker bare lidt tykkere strenge.

forarbejdning
Been using them for years!
KenniB, 10.12.2020
Great strings from Ernie Ball, I've been using them for years, playing live, in the studio and at rehearsals. They've never let me down, and I can't remember a single breakage!
The sound is crispy and full and they seem to last a fairly long time!

Perfect
AndreasLP, 05.04.2018
They sound just fine, iv'e broken three so far - one was the thick A string, i broke it when i did a huge dive bomb.
The two others were both high E strings, one broke during a large bend the other broke randomly (I think i put it on wrong thb).
This was over a span of three months (I dont change my strings nearly as much as i should i know).
I would say that these are just fine.

Good price value
Best friend, 06.04.2021
Traditional sound, average lifespan.

PO28, 25.01.2021
Ekstrem god lyd og holdbarhed. Har aldrig prøvet beder strenge.

Bedste på markedet!
Tobiasmohr, 07.12.2020
Super gode! Jeg bruger dem på min 1994 Strat og det spiller bare, som det skal. Kan klart anbefales!

Always reliable
2Finger, 10.03.2020
Been using theses strings on my Les Paul for many years. They are always reliable, well manufactured and have excellent tone and balance throughout the set of 6 strings. Highly recommended.

Man ved, hvad man får
AndreasØ, 28.04.2020
Ernie Ball er, som de er, og man ved, hvad man får for pengene. Super strenge, der føles gode selv om de er helt nye. Og så er de billige!

Ingen problemer her.
HrGrævling, 10.06.2019
De her strenge er ikke noget specielt, men de er billige og de fungerer ganske upåklageligt!
Det er nemt at se hvorfor de er så populære. De gør nøjagtig hvad de skal, og har en god, klar lyd.

forarbejdning
Altid gode strenge man kan regne med.
LAGR, 05.11.2020
Jeg har ikke noget ondt at sige om disse strenge. De spiller som de skal, holder godt og kræver ikke alt for meget tilpasning i starten. De bliver en tand for lyse på min Strat, men havde jeg en guitar, der var mørkere i lyden, ville jeg nok bruge disse strenge.

No other better than Ernie Ball
20.02.2017
I've been playing with strings by another string manufacturer that starts with D for a while.
I then decided to try these out and I have never looked back since. To me these strings sound rounder and just plainly better. These are a little more expensive than the other brand but is so much worth the extra money.

En god oplevelse
LeftyDK, 05.09.2019
Det 4 sæt Ernie Ball 0.10 på min Les Paul. Fed tone og spilbarhed. Der er ikke "røget" en streng endnu.

Det bedste til prisen
Guitaristguiden.dk, 16.06.2020
Dette er strengene til guitaristen som vil have kvalitetsstrenge til en billig pris. Det gode er at man kan skifte dem ud jævnligt uden at sprænge ens budget + man har friske strenge hele tiden. Kun anbefalinger til disse strenge herfra.

Bedste strenge
LokiFarbaute, 06.03.2021
For mig er det de bedste strenge på markedet, de eneste andre jeg bruger er dunlops heavy core til min 7 strenget, alle mine andre guitarer har ernie ball strenge, jeg kan kun anbefale dem

Ernie Ball Regular slinky
Tobias Nielsen, 25.02.2018
De her Strenge er nogle af de bedste jeg nogensinde har brugt. de har fantastisk lyd, masser af output og holder til alt lige fra hårde smæk til høje bends.

Det eneste problem jeg har haft med dem er at de er meget hårde lige i starten, men det er bare efter min mening.

Ellers er de de perfekte strenge for dem der elsker 10.ere og går op i kvalitet.

superpris !
Den Grumme Mikkel, 07.11.2020
der er ikke andet at sige end - du får - mere - end du betaler for !

super gode strenge
anonym guitarist , 14.04.2021
jeg er meget tilfreds med disse strenge, de holder godt og har en ballanceret lyd.

forarbejdning
Bedste strenge jeg nogensinde har haft.
01.11.2016
Jeg har længe brugt normale Fender strenge som jeg ikke var så glade for, og dernæst fik jeg nogle Everly strenge som jeg syntes var gode. Da jeg dog skulle have nye bestilte jeg disse Ernie Ball strenge fordi jeg ved at de har et godt ry, og syntes at prisen var helt iorden. Der er absolut maksimal tilfredshed. Bedste strenge jeg nogensinde selv har brugt, og prøvet på andre instrumenter. Lyden er god og følelsen af strengene er helt fantastisk.
Kan klart anbefales til alle og enhver.

forarbejdning
De enester strenge jeg bruger
mrsharp, 19.10.2017
Nu har jeg efterhånden brugt Ernie Ball i lang tid og har været igennem en del forskellige mærker. Jeg endte for noget tid siden på 11'ere men er senere hen gået ned til 10'erne her på alle mine guitarer. Strengene er pakket godt ind og indpakningen er altid tæt lukket. Desuden kan jeg godt lide at alle strengene er pakket individuelt, i stedet for to og to.
De har god holdbarhed og lyder nærmest helt sprøde hvilket jeg er vild med.

Best strings ever
C. Andersen, 23.06.2020
These strings are the best, hands down, sound, warmth and sustain. No wonder these are so popular.

Vidunderligt!
Bogi38, 07.09.2017
Jeg elsker de her strenge. De har en lækker klang og sustain. Alt i alt, super kvalitet! :)

Gode strenge
Michael Ingemann, 14.01.2021
Gode strenge har spillet med dem i årevis
Ernie ball er et udmærket produkt

classic pair of strings
Joac, 16.06.2020
ernie ball 10' Nuff Said'

i do break a string occasionally. but i'm a bit heavy strummer

Strenge der holder
Jstaugaard, 07.07.2020
Fed lyd og god kvalitet always 👍

My favorite strings
Kristian888, 13.01.2019
Ernie Ball strings has been my strings in 15 years, i try different strings, but i always want to get these when it comes to recording! you get so much about the money you spend on these strings!

Ernie Ball 2221

39 kr
Inkl. moms plus 60 kr forsendelse
Tilgængelig
Tilgængelig

Varen er på lager og kan afsendes med det samme.

Information om forsendelse

Forventet levering mellem onsdag, 16.06. og torsdag, 17.06.

Del dette produkt
Kontaktperson
Tlf: +49-9546-9223-20
Fax: +49-9546-9223-24
Online-guide
Guitar Strings
Guitar Strings
Without strings, guitars and basses produce no sound, yet most players know very little about them.

Testresultat:
iZotope Community Appreciation Bundle

iZotope Community Appreciation Bundle (ESD); plug-in bundle; contains 11 essential tools for audio editing and creative music production; consists of Nectar Elements, Neutron Elements, Ozone Elements, RX Elements, BreakTweaker, Stutter Edit 2, Iris 2, Trash 2 as well as Exponential…

(3)
DSM & Humboldt Simplifier DLX Amp/Cab Sim

DSM & Humboldt Simplifier Deluxe Amp/Cab Simulator; Effects Pedal for Electric Guitar; Pre-Amp, Power-Amp and Cab-Simulator; all Analog 0 Watt Dual Channel Amp, with Cab Simulator, multistage Reverb, and versatile connectivity options; All, in an extremely small format; 2 Studio…

Quilter Superblock US

Quilter Superblock US, Solid State Pedalboard Amplifier for Electric Guitar; Three Classic US Amplifier voicings: 60 Tweed, 62 Blonde & 65 Black; comparable power to a 25-Watt Tube Amp when powered by the supplied PS-24 Power Supply or 1 Watt…

Blackmagic Design Web Presenter HD

Blackmagic Design Web Presenter HD; All-in-one streaming solution; hardware streaming engine for direct streaming via Ethernet to YouTube, Facebook, Twitter and more; stream to the internet using Ethernet or connect a 5G or 4G phone to use mobile data; built…

Casio CT-S1BK

Casio CT-S1BK Keyboard with Piano-Look - 61 touch-responsive keys, 64-note polyphony, AiX Sound Source, 61 sounds, Reverb, Chorus, Delay, DSP, Master EQ, Volume Sync EQ, connection to free Chordana Play For Keyboard App, Midi, transpose, metronome, midi record, headphone/line stereo…

Polyend Tracker AE Legowelt

Polyend Tracker AE Legowelt; Limited Artist Edition; individual design; incl. orig. project files and sample packs;, Stand Alone Hardware Tracker; Step Sequencer & Song Arranger; Sampler (Forward, 1 Shot, Backward, Ping-Pong); Granular Synthesizer; Wavetable Synthesizer (compatible with Ableton Wave and…

RAV Vast D Major red

RAV Vast2 D Major red edition, D3/ G3, A3, B3, C#4, D4, E4, F#4, A4, Handpans-inspired steel tongue instrument, 2mm Steel, diameter 51cm, hight 17cm, weight 5,9kg, incl. bag

Austrian Audio Hi-X65

Austrian Audio Hi-X65; open studio headphones; circumaural; All metal hinges and bow for maximum durability; foldable construction for easy transport; frequency range: 5Hz to 28kHz; sensitivity: 110 dBspl/V; THD (@ 1kHz):

(39)
Blue Microphones Yeti Blackout

Blue Microphones Yeti Blackout; Multi-Pattern USB Kondensatormikrofon für Recording und Streaming; three 14 mm condenser capsules with four different polar patterns; polar pattern: cardioid, figure-eight, omnidirectional, stereo; frequency range: 20Hz - 20kHz; max. sound pressure: 120 dB (THD: 5% 1…

(3)
Universal Audio UAFX Golden Reverberator

Effects Pedal Stereo reverb, With spring-, plate- and vintage digital effects, True or buffered bypass, Presets can be stored, Additional effects available to download, Live/Preset mode, Dual processor UAFX engine, 2 Inputs: 6.3 mm jack (input 2 for stereo…

Thomann Cats Kalimba Brown

Kalimba Made of Mahogany, 17 Tines tuned in C major, Sound hole in the shape of two cats, Colour: Brown, Includes strong case, tuning hammer, and cleaning cloth

Polyend Tracker AE Pete Cannon

Polyend Tracker AE Pete Cannon; Limited Artist Edition; individual design; incl. orig. project files and sample packs;, Stand Alone Hardware Tracker; Step Sequencer & Song Arranger; Sampler (Forward, 1 Shot, Backward, Ping-Pong); Granular Synthesizer; Wavetable Synthesizer (compatible with Ableton Wave…

Giv feedback
Feedback Har du fundet en fejl eller har du kommentarer til denne side?

Tak for din feedback! Vi løser problemet snarest muligt.