portofrit og inkl. moms

Afsendelse forventet fredag, 26.04.
L
Den er perfekt
Larsen95 01.05.2020
Super fedt interface til DMX styring. Morer mig dog lidt over, at pin 4 og 5 lige så godt kunne være sparet væk, da de bare er loddet fast til printpladen, uden at lede mod noget. Men hey... Hvad skal man også bruge pin 4 og 5 til? Jeg har ikke manglet dem endnu.

SD
Qlabs forlængede arm.
Søren Dyhr 25.12.2018
Jeg er blevet for gammel til at slæbe omfangsrigt ridervenligt udstyr rundt. Så hvis jeg kan afvikle et show udelukkende med min macbook som værktøj så gør jeg det. Nu har jeg kun trukket GLP'er og Mac 250 med Enttec'en ... men det lykkedes mig at sætte ting op som fornuftige cues i qlab til de få afviklinger jeg har haft den med til.

Chamsys dongle
Anonym 08.12.2022
super nem og virker som den skal , Dog var den gamle model mere rar at have i hånden den var af fuld metal hvor denne er af plastisk.
dog skal det siges at det virker til at være ret solidt men stadig for 1300 kr så havde jeg forventet metal chassis