Daddario EXL110-3D
118 kr
Inkl. moms. Obs! Yderligere fragtomkostninger 60 kr
Tilgængelig
Tilgængelig

Varen er på lager og kan afsendes med det samme.

Information om forsendelse
Afsendelse forventet onsdag, 8.12.
JP
Meget gode
Jens Peter 02.09.2021
Strengene virker perfekt og kommer i en letforståelig indpakning!! godt produkt!

A
Mine absolut yndlingsstrenge.
Anonym 26.10.2016
De har en lys og klar lyd, og de føles en anelse blødere at vride i forhold til de mange andre mærker jeg har været igennem.

De holder deres klang et godt stykke tid og lyder stadig helt fint selv når de har siddet på guitaren et par måneder.

9'erne er også fine men jeg synes at de her 10'ere har mere fylde i tonen i forhold til 9'erne.

Jeg kan ikke huske nogensinde at have modtaget et defekt sæt så hvis guitaren er sat rigtigt op er der nærmest ingen risiko for at de sprænger.
Fx. på min Gibson SG plejer jeg at tæske dem godt igennem, som regel flere måneder ad gangen, og jeg har de sidste 7 år endnu ikke sprunget en streng.

7-9-13 ;-)

EXL 110-3D
Jørn 01.12.2020
Det er ikke ståltråd fra et tilfældigt hegn der er pillet ned det er rigtige strenge til din guitar.

J
lasts longer than i thought
Jonaz 09.06.2017
these are "heavy strings but you don?t feel that after 1 week of usage.
Pros: long lasting.
cheaper in bundles.
the perfect gauge.
cons: not really anything bad about these string.
all in all i would recommend these strings to anyone who wants to play metal og wants nice heavy strings.

m
Great strings for a very low price
modafoto 08.10.2018
These strings are my favourite. I use D'addario for all my electric guitars and basses. They are long-lived and sounds awesome. Great tonal balance.

RA
Har altid brugt Daddario.
Robin A. H. 30.05.2017
Overall gode strenge til din guitar, du får 3 sæt i en pakke.

Har ikke rigtig noget at samligne dem med for har altid kun brugt de her strenge, og jeg er meget glad for dem.

B
Good strings
Bassdk 29.05.2021
...what’s more to say?

A
Bedste strenge jeg har prøvet.
Anonym 27.06.2016
Har spillet i 25 og har prøvet en del både dyrere og billigere strenge, disse er blevet mine favoritter og har brugt dem de sidste 10 år ca. De har en mere klar og ren lyd end andre i samme klasse og holder klangen bedre. Det er selvfølgelig forskelligt hvad man kan lide, men jeg er helt klart mest til D'Addario strenge.

R
Rigtig gode strenge
Rasnik22 16.09.2017
Daddario EXL110 er et par rigtig gode strenge og de lyder rigtig godt. Det er mine favorit strenge kan klart anbefales

Gode strenge
Joenner 19.03.2018
Jeg er landet på disse strenge, og her bliver jeg nok.
De lyder fint, holdder stemningen og har en god holdbarhed

Daddario EXL110-3D