beyerdynamic DT-770 Pro 80 Ohm

• forarbejdning
Fænomenal Headphones
Mikkel Lyneborg, 11.07.2021
Absolut blown away...

Jeg bruger dem til alt med musik. Kvaliteten af hele produktet er perfekt. Bøfferne på ørene har en god balance mellem blødhed og hårdhed. Længden af ledningen giver mig langt mere flexibilitet, i forhold til hvad jeg laver. Lyden er ikke påvirket fra producentet, så den fint flad i eq, og derfor medvirker de også til at leve op til deres legendariske navn som studiehovedtelefoner. jeg er super glad for dem Jeg elsker også at man kan købe spareparts til dem hvis den mindste ting skulle gå i stykker.

250 ohm modellen kommer med coilkabel, hvilket kunne være lækkert at have mulighed for at skifte imellem på selve hovedtelefonerne. 80 ohm har straight og 250 ohm har coil. Det er en mindre detalje, men hvis nu ledningen knækkede kunne det være lækkert bare at kunne skifte den. Det er tilgengæld også det eneste minus ved dette produkt.

Overall er jeg super tilfreds, og fortryder på ingen måde mit køb, og jeg har allerede anbefalet dem till alle mine kollegaer i musikbrancen, eller andre venner som gamer, (Hvilket de også fungere skide godt til) eller andre som bare ønsker god kvalitet.

Fuldkommen legendariske. Godt arbejde!!

Jeg er fan

Bare tilfreds
mougaard, 19.08.2020
Perfekt til studie brug . De bedste hovedtelefoner jeg har .
Og klart bedst til prisen

Meget alsidigt par hovedtelefoner
12.11.2016
Beyerdynamic har i lang tid været mit foretrukken producent når det kommer til hovedtelefoner. Den største årsag til dette er selvfølgeligt lyden. DT-770 Pro er godt nok lukkede hovedtelefoner, men på trods af dette lyder de fortrinligt på trods af manglen på bas - en af de bedst lydende hovedtelefoner i prisklassen. Men også en grund til at jeg er så glad for mærket er at det er mulig at udskifte alle delene hvilket forlænger produktets levetid med mange, mange år og sparer én en del penge i det lange løb.

Jeg bruger disse hovedtelefoner når jeg spiller i studiet og live hvilket de egner sig utroligt godt tid. De er behagelige at have på i lang tid (det bliver dog lidt varmt efter en time eller to) og de isolerer lyden til en grad der medfører at det både er muligt at hører hvad man spiller og ikke 'lækker' lyd.

De er klart anbefalet!

Køb ikke denne - Køb 250 ohm
Michael Ørnskjold, 26.02.2021
Jeg synes ikke altid jeg havde bund og top nok i disse øretelefoner - det var nu ok ... men da jeg i dag fik samme hjem (til samme pris) med 250ohm idag ... hold nu k... en forskel ....køb KLART dem i stedet > ikke disse med :-) Du skal dog skrue lidt højere op for dem for at høre det samme (så min Focusrite 4i4 er næste skruet helt op (men ellers gør jeg det bare i level control (output channel)) på mit cubase pro 11 ....., men en KLAR bedre lyd i 250 ohm.

Just great!
Westerand, 18.01.2021
I spend a lot of time reshearching the market when I was buying headphones for my home studio, and these popped up a lot. And with good reason!
First of all they are very comfortable! I have sometimes been working with recording or just listening to music for several hours without discomfort, exept maybe getting some hot ears.
The sound in them is also very good and clear. Wether just listening to music, or recording and mixing my own, I have been very pleased with the sound quality.

This is a VERY good product! I Highly recommend!

sindsyge gode!
BAVNS, 21.05.2021
der er virkelig ikke noget at sætte en finger på!
det eneste jeg kan nævne er, de ikke spiller vandvittigt højt men lyder er fantastisk!

forarbejdning
best sound for the money
thecopenhagen, 20.05.2021
best I've heard for the money

forarbejdning
Favourite pair of headphones I ever tried
dzsedzsi, 20.07.2020
They are really precise, great both for mixing and listening to music. I could hear problems in my mix I couldn't notice on my previous pair of headphones. Now my mixes sound great on several different kinds of listening setups.
Comfortable to wear for longer sessions as well.

okay
malthe, 23.02.2021
komfort er ikke super god, men okay. lyden er okay. ikke noget imponerende

Kvalitet til små penge
18.02.2017
Lyd:
Neutral og ren lyd, med masser af overskud, og god balance i det samlede lydbillede.
High-end er klar, og utrolig detaljeret, mens mellemtonen er kompromisløs og velpræsenteret.

Low-end er naturlig og meget kontrolleret med en dyb, men "lav" punch, hvilket i musikproduktions øjemed er noget man skal vænne sig til. Det tog lidt tid at lære hvordan disse gengiver dybe frekvenser, og man kan i starten godt blive snydt af at ens mix lyder fedt i bøfferne, men "boomy" på studio monitor.

Forarbejdning og bærekomfort:
Bøfferne virker "velstøbte" og robuste, og dét at ledningen kun sidder i den ene side er en lille, men rigtig rar detalje.

De store kapsler, med blødt betræk, gør bøfferne utroligt behagelige at have på, og mange sammenhængende timers arbejde klares uden gener.

DT-770 - et prisvenligt kvalitetsprodukt i absolut topklasse.

God lyd
M-Hassan, 09.12.2020
Nok de bedste studie headset der findes

forarbejdning
Good headphones for mix and mastering
Nati0N-, 29.03.2021
Sick headphones with alot of depth. Good for mix and mastering audio in any DAW. Fits great on the head. I''ve never had any problems with them. They feel great and you can have them on for a very long time, without feeling a headache.

forarbejdning
A room around your head!
mezianbeats , 13.06.2020
These Headphones are a wonder in the studio. Havnig to record drums for hours, they're not only comfy but sound pretty good as well. It's like having a room wrapped around your head. Thats how open they sound.

Best headphones I ever owned
Thomn, 28.04.2021
Most comfortable headphones with most detailed sound. I have tried Mx50 but ears gets tired over long periods of time. Have tried AKG 272 headphones but sound was to flat. DT-770 is the best I ever had and is standard between producers and just artists in general.

Spiller 100%
mrDexter, 25.04.2020
Sidder super godt på hovedet, lukker ALT andet lyd omkring dig ude og gør du kan fokusere på det du laver. + Hvis du deler kontor med en så bliver de på ingen måde forstyret af det du høre

forarbejdning
Gode høretelefoner til billige penge
Daniel1999, 11.11.2020
Købte disse høretelefoner, da jeg skulle bruge dem til lidt let produktion hjemme.
De har en dejlig lang ledning og spiller fantastisk. De lyder neutrale i lyden, og spiller virkelig rent. Har både brugt dem til musikredigering og til at lytte musik. De kan begge ting helt fantastisk, da der sidder nogle virklig gode enheder i.
Jeg har intet negativt at sige om dem, og til denne pris, ville jeg næsten vove at kalde det et røverkøb.
Kan varmt anbefales.

perfekte ørebøffer
snapholt, 06.09.2020
lever fuldt ud op til mit behov.

industry standard
Daniel kbh , 10.02.2021
just like a sure sm58 it does what it does just the way it should. Comfortable for working and listening for longer periods of time as well

God hovedtelefon... men..
punQ, 22.09.2020
Jeg ville rigtigt gerne kunne lide disse hovedtelefoner. Men må erkende at jeg simpelthen synes der er for "skarpe" i diskanten. Ellers er det en god forholdsvis neutral lyd, tror desværre bare at den skarpe diskant, vil være meget trættende hvis man skal lytte i længere tid. Derudover finder jeg dem faktisk ikke synderligt behagelige, men det kan være det ville blive bedre hvis jeg havde brugt dem lidt længere tid..

Fantastiske studie høretelefoner
Jacob Birk, 17.12.2020
De får maks score både i lyd og komfort!
Kanten er i noget stof/velour agtigt materiale, som også gør det ikke føles så varmt at have dem på. Man kan have dem på i flere timer uden at det bliver ukomfortabelt.
Virkelig et godt køb til hjemmestudiet og også fuldt ud tilfredsstillende oplevelse hvis man bruger dem til at game lidt.

Super gode
Thorbjørn, 30.01.2020
Har ikke haft nogle problemer med dem.

forarbejdning
Classic headphone, and for a reason
Marcus Christensen, 06.10.2020
The DT-770, are a fantastic par of cans, for recording. For me especially for doing voiceover. I can wear these headphones for hours at a time, without feeling the strain on the top of my head and my ears. The plush cups also keeps me from sweating and sticking to the cans (yes you should wash them once in awhile ;). A perfect pair of cans IMO, and the 80 ohm version makes them usable for both studio and private use.

forarbejdning
Godt headset, mangler udskifteligt kabel
Kristian V, 14.07.2020
Jeg har været rigtig glad for mit headset, men manglen på et udskifteligt kabel har gjort mig nødsaget til at skifte, da stikket gik i stykker.

Jeg forsøgte mig med en såkaldt "cable mod", men det gik ikke helt godt, og derfor bliver det nu skiftet ud.

forarbejdning
De bedste jeg nogensinde har haft
Mr. Perfect, 11.09.2018
Disse hovedtelefoner fra Beyerdynamic er de eneste set hovedtelefoner som jeg nogensinde har lavet et mix i som også holder når man hører musikken på anlæget

Fine høretelfoner
Admel, 08.02.2020
Det har en super lyd, men komforten kunne godt være lidt bedre efter 1,5 år. Høretelefonerne gik også i stykker på grund af et design flaw, hvilket er deres skyld. Komforten var dejlig i starten, men efter noget tid kunne det mærkes i mine ører at ørekopperne var blevet mast ned på grund af brug. Jeg bruger høretelefonerne til gaming og til at hører musik. Ellers meget fine høretelefoner.

beyerdynamic DT-770 Pro 80 Ohm

966 kr
Inkl. moms plus 60 kr forsendelse
Tilgængelig
Tilgængelig

Varen er på lager og kan afsendes med det samme.

Information om forsendelse

Forsendelse forventet til fredag, 6.08.

Del dette produkt
Kontaktperson
Tlf: +49-9546-9223-30
Fax: +49-9546-922328
Online-guide
Headphones
Headphones
Headphones are basics for any studio or DJ. But not all headphones are created equal.
Online-guide
Home Recording
Home Recording
Home Recording can be very complicated. We're here to offer some advice!

Testresultat:
Kali Audio IN-8 2nd Wave

Kali Audio IN-8 2nd Wave; Active near field monitor; 3 way system with coaxial midrange/tweeter; 8" woofer; 4" midrange; 1" soft dome tweeter; power: 140 Watt (60/40/40 Watt Tri-Amped); frequency range: 37 Hz - 25 kHz (-10 dB), 45 Hz…

Novation Circuit Rhythm

Novation Circuit Rhythm; sampler / sequencer; 8 sample tracks with 32 step patterns each, cascadable for up to 256 steps per track; functions: slice, reverse, loop, chromatic play, probability and pattern-mutate; integrated effects such as lofi tape, shutter, reverb, delay…

Arturia Keystep 37 Black Edition

Arturia KeyStep 37 Black Edition; 37-key (slimkey) USB controller keyboard; velocity-sensitive mini-keys with aftertouch; 64-step sequencer; chord and scale functionality; arpeggiator; LED display; 4 freely assignable knobs; transport keys; touch stripes for pitch and modulation; RGB LED bar; connections: 3x…

Fender SQ Aff. P Bass MN PJ PACK BK

Fender Squier Affinity P Bass MN PJ PACK Black; Electric Bass, Affinity Series; Body: Poplar; Neck: Maple; Neck Mount: Bolt On; Neck Form: c; Fingerboard: Maple; Inlays: Black Dots; 20 Medium Jumbo Frets; Nut: synthetic Bone; Nut Width: 41,3 mm…

Epiphone Slash Les Paul Anaconda Burst

Epiphone Slash Les Paul Anaconda Burst; Slash Signature electric guitar; body: mahogany; top: maple with AAA maple veneer; neck: mahogany; neck shape: Slash custom c-shape; fretboard: laurel; pearloid parallelogram fretboard inlays; nut material: GraphTech; nut width: 43mm (1,687”); scale: 628mm…

Neural DSP Quad Cortex Gigcase

Neural DSP Quad Cortex Gigcase; Softlight Case for Neural DSP Quad Cortex Pedal; precision molded, high-impact and designed to keep your Quad Cortex safe from damage and the elements; the top clamshell includes a secure, elastic neoprene panel where you…

Harley Benton CLA-15MCE SolidWood

Harley Benton CLA-15MCE SolidWood; Auditorium Cutaway Acoustic-Electric Guitar, Custom Line Solid Wood Series; Back & Sides: Solid Mahogany; Top: Solid Mahogany; Neck Shape: Oval C; Neck: Mahogany; Fingerboard: Pau Ferro; Scalloped X Bracing; Inlays: SnowFlake Inlays; 20 Frets; Nut: Bone;…

RCF ART 935-A

RCF ART 935-A - active fullrange speaker, drivers: 15" woofer, 1,4" (3") Neo HF driver, frequency response: 45 Hz - 20 kHz, max. SPL: 133 dB, dispersion (HxV): 100° x 60°, power: 2100 W peak, inputs: 1x XLR/jack combo, outputs:…

Gravity LTST 01

Laptop stand with adjustable holding pins Steel tray, Powder-coated tubes made of aluminium, Die-cast aluminium base, Dimensions of the tray (W x H): 480 x 330 mm, Tube diameter: 35 mm, Height adjustment by adjusting screw with holding pin…

Sennheiser CX True Wireless Black

Sennheiser CX True Wireless Black In-Ear headset headphone - 7 mm hight end drivers, bluetooth 5.2, up to 9 h running time, up to 27 h with charging case, SBC, AAC, aptX Codec compatible, 110 dB SPL (1 kHz /…

Fender SQ Aff. Strat HSS PACK CFM

Fender Squier Affinity Stratocaster HSS Pack Charcoal Frost Metallic; Stratocaster Electric Guitar Set; Affinity Series; Body: Poplar; Neck: Maple; Fingerboard: Laurel; Neck Mount: Bolt-On; Neck Shape: C; Inlays: Pearloid Dots; 21 Medium Jumbo Frets; Nut: synthetic Bone; Nut Width: 42…

Bowers & Wilkins PI 7 CG

Bowers & Wilkins PI 7 CG; In-Ear True Wireless headphones; true 24-bit Audio-connection; 2-way-driver design; high performance DSP; Bluetooth 5.0 with AptX Adaptive technology; adaptive, active Noise Cancelling (ANC); charge case with audio-transmission; wirelesse and USB-C charge; supports quick charge;…

Giv feedback
Feedback Har du fundet en fejl eller har du kommentarer til denne side?

Tak for din feedback! Vi løser problemet snarest muligt.