Behringer V-Tone Bass BDI21

Forventet levering mellem torsdag, 21.03. og fredag, 22.03.
AS
Sugede al bunden ud lyden
Andreas Spidey 08.05.2021
Jeg brugte denne pedal over PA-anlæg fra XLR-udgangen. Jeg prøvede både med passiv og aktiv bas. Lyden var "boomy" og det var næsten umuligt at høre forskel på to toner ved siden af hinanden. Selvom lyden var "boomy" var det som om, at der hele tiden manglede bund. Det rungede bare i højttalerne og der kom feedback fra de opsatte Mics i rummet - De kunne ikke lide den lyd overhovedet! Hvis man kan forestille sig at bassen er skruet helt op, alt andet er skruet ned, og var der cuttet i den dybe bund og fra mellemtone og opefter. Der skete bare ingenting, når jeg skruede på treble. Det eneste der virkede var Volume-knappen og Drive. Når jeg drejede på de andre knapper skete der næsten ingenting. Minimale ændringer i lyden.

Jeg sammenlignede med en batteridrevet LDI 02, hvilken gav mig en mindre "boomy"-lyd over PA'et, og der var defineret bund og mellemtone.

P
Rigtig fin til prisen
PHDK 19.01.2022
Den gør det den skal, varmer tonen og giver mulighed for lidt overdrive. Holdbarheden virker helt ok indtil videre, har haft den i en del år.

N
Fast bestand del af mit pedalboard
NielsPunk 08.12.2021
Kan godt lide den lyd.

HM
Fin og anvendelig
Hans Meyer 17.04.2021
God forforstærker og DI boks og endda med noget drive.
Meget anvendelig og super billig pris

G
Kan anbefales
GustavDH 15.04.2021
Lyder godt - byggekvaliteten er hvad den er, men for prisen er det svært at klage

T
God til Prisen
Tobiesen 04.01.2021
Bruger den primært til mit hjemmestudie og den virker perfekt til mit formål. Den er virkelig god til at optage direkte med, så jeg bruger ikke min forstærker længere når jeg optager

Kan anbefales