Yellowtec iXm Windscreen

4

Windshield

  • Made of foam
Available since December 2012
Item number 301981
Sales Unit 1 piece(s)
Component type Windscreen
36 €
Including VAT; Excluding 5,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Wednesday, 20.03.
1

4 Customer ratings

4.5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Auf Maß
Anonymous 20.11.2015
Ich habe lange überlegt, ob ich nun für das neue iXm irgend einen (No-Name-) Windschutz suchen soll, der darauf paßt. Habe mich dann ab für die bequeme und sichere Lösung entschieden, die zugegeben auch die teuerste ist. Der Yellowtec iXm Windscreen paßt perfekt auf die Kapsel, auch wenn er unten herum nicht ganz abschließt. Das mag man als kleines ästhetisches Manko sehen - mich stört es nicht. - Ich nutze diesen Windscreen allerdings nur für Innenaufnahmen als Poppschutz und sobald es nach draußen geht, stecke ich die Deadkitten von Rode über die Kapsel. Die paßt nämlich - das sei verraten - auch perfekt.
quality
2
0
Report

Report