Thon Case 2x Cameo Hydrabeam 400

8

Case

  • Suitable for 2 Cameo Hydra Beam 400 4x10W Cree RGBW
  • Material: 7 mm Plywood
  • 30 x 30 mm Aluminium edge
  • 2 Folding handles
  • 2 Butterfly latches
  • 2 Lid stays
  • Steel ball corners
  • Custom fitted foam padding for the bottom and lid
  • Exterior dimensions (W x D x H): 87.5 x 40 x 31.5 cm
  • Weight: 12.7 kg
  • Colour: Phenol Brown
  • Made in Germany
Available since September 2015
Item number 371069
Sales Unit 1 piece(s)
Case category Effect light
Number of fixtures 2
Design of compartment Formed insert
Wheels No
Locks And Catches 2x Butterfly
319 €
Free shipping incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Wednesday, 20.03.
1

8 Customer ratings

4.5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

stability

handling

quality

5 Reviews

B
Very Sturdy and Tough Flight Case
Brighty 03.12.2020
This is a great case, it will protect my Cameo Hydrabeam 400's no problem!
Apart from the weird finish to the top of the lid cover (Half glossy and half matt finish) the case is perfect.
I would recommend this flight case to anyone.
stability
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Sicher verpackt aber unpraktisch
Anonymous 14.03.2017
Die Cases machen einen guten Eindruck und sind stabil.
Ich habe 2 Stück bestellt, leider sind sie nicht stapelbar, da auf Deckel und Boden runde Kugelecken verbaut sind. Ich transportiere sie nun hochkant hintereinander getippt. Die je 2 Geräte pro Case werden mit dem Boden nach unten hineingestellt. Besser wäre jedoch sie kopfüber zu stellen, damit man nach dem öffnen die Flugbügel anbringen kann. Ein Fach für diese mitgelieferten Omega Bügel ist leider nicht vorgesehen. Mit ein bisschen gebastel habe ich das jetzt für mich passend gemacht.
stability
handling
quality
2
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Ma
Gutes Case für den sicheren Transport
MM aus T 23.12.2018
Ich verwende dieses Case nun seit über einem Jahr. Die Verarbeitung ist gut, allerdings ist das Case mit seinem 12,7 kg kein Leichtgewicht.
Das Case wird in einem Kofferanhänger transportiert und schützt die Beams auch während der Fahrt sehr gut.
Weitere Stauraum für die Omega-Bügel, Half Coupler und die Kaltgerätestecker sind leider nicht vorhanden. Außerdem müssen die Beams mit dem Boden zuerst in das Case gelegt werden. Hier hätte ich mir gewünscht, dass die Beams kopfüber in das Case gelegt und transportiert werden können.
Da ich keine Alternative zu diesem Case für meine Hydrabeams kenne, würde ich mir trotz des stolzen Preises (249¤) dieses wieder kaufen.
stability
handling
quality
1
0
Report

Report