Lee Colour Filter 105 Orange

127

Colour Filter Sheet

  • Size: 25 x 122 cm
  • Lee colour: Nr 105
  • Colour: Orange
Available since February 2003
Item number 160199
Sales Unit 1 piece(s)
Sheet Size [cm] 122 x 25
Colour Orange
5,40 €
Including VAT; Excluding 5,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Saturday, 30.03.
1

127 Customer ratings

4.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

29 Reviews

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
L
Parfait
Laffreux 25.01.2019
C'est du Lee Filter, on sait ce qu'on commande, aucune mauvaise surprise. Qualité de livraison Thomann = Parfait
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Was man erwartet
MisterHDG 09.04.2019
Genau das was ich erwartet habe. Schöner warmer Farbton, der sich wunderbar mit den gleichen in blau kombinieren lässt.
Einziges Manko: Die Folie könnte in bisschen wärmeresistenter sein. Nach einem langen EInsatz , mit dauerhafter voller Leuchtstärke und deshalb maximaler Wärme, verformt sich die Folie ein bisschen. Sie wird aber nicht flüssig und verschmilzt mit anderen Komponenten. Das ist aber jammern auf sehr hohem Niveau, weshalb ich auch trotzdem 5 Sterne vergebe.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
d
LEE - einfach Bestens
der_Jan 02.11.2018
Bester Filter überhaupt - Preis Leistung völlig okay. Filter packt genügend Brennstunden, bis er anfängt auszubleichen. Aber wahrscheinlich gehört er deshalb auch zu den State-of-the-Art - Filtern im professionellen Umfeld.

Ich habe mich neben den #181 #026 und #126 für diesen Orange/Gelb-Ton entschieden und bekomme damit ein sehr homogenes Licht auf die Bühne.
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
k
toujours au top
kinkinkin 13.09.2020
rien à redire, tiens sur la durée, toujours parfait
quality
0
0
Report

Report